شناسه خبر : 92753
دوشنبه 07 شهريور 1401 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در نخستین نشست توجیهی خادمین موکب‌های اربعین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران مطرح شد:

معرفی موکب‌ها و خدمات قابل ارائه به زوار اربعین

مسئول ستاد اربعین حسینی سپاه تهران با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در قالب ۵ موکب در مکان های مختلف که شامل موکب راهیان کربلا، بعد از پل ذهاب؛ موکب رهپویان ولایت، بعد از مرز مهران؛ موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف؛ موکب علی ابن موسی الرضا در عمود ۷۰۷ ؛ و موکب حضرت محمد رسول ا...(ص) در کربلای....

فاش نیوز - اولین نشست توجیهی آموزشی ویژه خادمین موکب های ستاد اربعین حسینی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در مجتمع فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار گردید. 

به گزارش خبرنگار ما، بعد از ظهرروز یکشنبه 6 شهریورماه نخستین جلسه توجیهی آموزشی پیش از سفر کاروان خادمین موکب های ستاد اربعین حسینی با حضورخادمین و مسئولین ستاد اربعین و تنی چند از شخصیت های لشگری وکشوری برگزارگردید.

در این جلسه توضیحات جامع مربوط به این سفر معنوی برای خادمین داده شد.

در این نشست حسین لشگری، مسئول ستاد اربعین حسینی سپاه تهران با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در قالب 5 موکب در مکان های مختلف که شامل موکب راهیان کربلا، بعد از پل ذهاب؛ موکب رهپویان ولایت، بعد از مرز مهران؛ موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) در نجف؛ موکب علی ابن موسی الرضا در عمود 707 ؛ و موکب حضرت محمد رسول ا...(ص) در کربلای مهیا می باشد که آماده ارائه انواع خدمات به زائران اربعین حسینی درسال جاری خواهیم بود.

وی افزود: اقدامات موکب ها در چند بخش مختلف انجام می گیرد که مهمترین آنها اسکان است. در خصوص پذیرایی صبحانه، نهار، شام و میان‌وعده نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است. همچنین تعبیه حمام و دستشویی و خدمات درمانی از دیگر مسائل مورد توجه بود تا مشکلات سال های گذشته رفع و خدمات بهتری به زائرین ارائه گردد.

لشگری در خصوص وضعیت پذیرش موکب های ستاد گفت: سال های گذشته موکب حضرت فاطمه الزهرا در نجف با ظرفیت بالای ده هزار نفری پذیرای مشتاقان و زائرین اربعین حسینی بود و اظهار امیدواری کرد که انشاا... این زنجیره موکب تا سامرا نیز در سال های آتی گسترش یابد.

در ادامه جلسه آیت الله صدیقی در خصوص خادمی دستگاه امام حسین (ع)و ثواب خدمت به زائرین اربعین حسینی سخنان مسبوطی را ارائه نمودند.

از دیگرسخنرانان این جلسه سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود که به بیان اقدامات انجام گرفته در خصوص چگونگی تسهیل خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در کشور عراق پرداخت.

گفتنی است بعد از اتمام این نشست، اولین کاروان خادمین موکب های اربعین حسینی به سمت عتبات عراق اعزام شدند.

 عکاسی نریمانی

اینستاگرام
برادر عزیزمان حاج حسین لشگری جانباز دفاع مقدس وخادم امام حسین ع ویاروفادار انقلاب واز اوتاد هستند خدا ب یاورشان باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi