شناسه خبر : 92821
سه شنبه 08 شهريور 1401 , 12:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صریح بگویید تا ما هم زحمت را کم کنیم!

عضو هیئت علمی - سلام. بنده عضو هیئت علمی پیمانی هستم (پس تمام مراحل قانونی و معضلات جذب و صدور حکم و انتظار دوساله را گذراندم) از مسیر دوستانه و قانونی پیگیر تبدیل وضعیت بوده‌ام.

تعدادی از همکاران، امتیازات لازم برای تبدیل وضعیت از پیمانی (از جمله خود من) دارا می باشیم. اما این فرایند نیز همانند تمام فعالیت های دیگر وزارت عتف که برای سرمایه انسانی خد است طولانی با نگاه بالا به پایین و احتمالا در راستای تخریب شخصیت ایشان است.
 بر این باورم که انتخاب اشتباهی برای ماندن در کشورم داشتم نه اینکه وطن پرست نباشم، نه اینکه تمام ارکان اجتماعی و حکومتی علیه ما باشند، بلکه تنها وزارت عتف و ابلاغیه های سوگیرانه جناب آقای دکتر کی نژاد زندگی شخصی بسیاری از ما را تحت تاثیر قرار داده است. هدف این عزیزان شاید تشویق به ترک وطن است! نمی دانم. بنده که قانع شدم و این موضوع را صراحتا به رییس اداره جذب وزارتخانه اعلام کردم که لااقل یک نه صریح بگویید تا ما هم زحمت را کم کنیم!

اینستاگرام
اگر ایثارگران از بنیاد شهید و دولت ، صراحتاً جواب می خواهند ، این هم جواب رک و راست :
جانبازان و ایثارگران دیگر زمان بخورو بخواب ، تمام شده و باید به خودشان زحمت دهند ، جانبازان قطع نخاعی از جای خود بلند شوند و کار کنند! جانبازان دو چشم نابینا چشم هایشان را باز کرده و ببیند اطرافشان چه خبر است ، از عالم بی خبرند.! جانبازان اعصاب و روان دیگر کافیست انقدر مصرف قرص ، چرت زدن و خوابیدن ، ازجای خود برخیزند و به خودشان حرکتی بدهند.!
این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست .! دیگر باید زحمت کشیده و خودتان همت کنید ، آخر دولت از کجا بیاورد ، مگر پول علف خرس است که یکسره بی حساب و کتاب ، بریزد به حساب جانبازان و ایثارگران .!
خود دولت تا کمر زیر بار مسئولیت مدیریت کشور، خم شده و جایی برای دادن پول مفت ندارد! تا حالا خوردید ، دیگر خبری نیست ! خودتان همت کنید ، فکر کنید تازه انقلاب شده و جنگ هنوز ادامه دارد ، خب کشور از کجا بیاره .!مگر نمی بینید این همه مسئول و مدیران چگونه با پاکی و نجابت فقط و فقط ۹۲ هزار میلیارد تومان اختلاس کرد نه بیشتر؟! یعنی 3 میلیارد دلار ناقابل ، که به گدا اگر بدهند ، قهر میکند! فکر کنید اگر آن مسئولین ما پاک نبودند ، باور داشته باشید تمام مخازن نفت ، گاز و معادن ما را یکشبه خالی می کردند ..!
اما آن مسئول به پول مفت هم راضی نبوده ، ابتدا حساب و کتاب کرده ، مالیات اسلامی درآمد خود را کنار گذاشته ، تا خدای نکرده ریالی میان بیت المال وحساب شخصی شان نرفته و پاک زندگی کرده و می کند ، تا بحال شما ایثارگران الگو بودید حالا آن مسئولان نجیب را الگوی خود قرار داده ، پاک باشید و از این خزانه چیزی نخواهید !
این هم جواب صریح بنیاد و دولت ، بی تعارف ...!!!
با سلام
از ظلم برخی از مراکز که بر حسب ظاهر خود را از نهاد های انقلابی می دانند باید به چه کسی پناه برد؟؟؟
بنده در یک نهاد وابسته به ..؟؟؟کار می کنم و به سن 60 سالگی رسیده ام ابتدا این سازمان به بهانه شصت سالگی و با سابق خدمت حدود 24 سال ( با توجه به قانون بیمه تامین اجتماعی) می خواست ما را باز نشسته کند. اما با توجه به قانون مصوب مجلس و تایید و ابلاغ ان از سوی ریاست جمهوری مبنی بر ادامه کار تا 65 سالگی جانبازان و ... نتوانست این کار را انجام دهد و سرانجام با قطع ساعات بخشودگی ساعت کاری جانبازان به عنوان اضافه کار از در دیگری وارد شد که ما بودجه نداریم. با وجود حیف میل اموال در این سازمان(به ما که رسید آسمون تپید). و این مبلغ ناچیز را برای دیگر جانبازان قطع کردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi