شناسه خبر : 92841
چهارشنبه 09 شهريور 1401 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش مدافعان حریم خانواده در یاسوج برگزار شد

همایش مدافعان حریم خانواده با حضور خانواده شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» در یاسوج برگزار شد.

 

 همایش مدافعان حریم خانواده عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح، «سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی دیگر از مسئولان استانی و همچنین با حضور خانواده شهید مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» در سالن «حکیم جرجانی» شهر یاسوج برگزار شد.

«سید جواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش اظهار داشت: مردم این استان نسبت به جمعیت، بیشترین حضور را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و با تقدیم بیش از یک هزار و 880 شهید از پیش‌قراولان عرصه جهاد و شهادت هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز افتخار می‌کنیم میزبان همسر شهید عبدالله اسکندری هستیم، شهیدی که به عنوان خادم الشهدا خدمت می‌کرد و خود به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از هشت سال به کشور بازگشت.

هاشمی‌مهر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین، گفت: یکی از مصداق‌های جهاد تبیین، بحث حجاب و عفاف است که مورد تأکید دین اسلام و ائمه معصومین (ع) بوده و ما به‌عنوان پیروان ائمه معصومین باید به این فریضه الهی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به مسأله حجاب در مقابل تهاجم بی‌واسطه دشمنان جمهوری اسلامی بسیار ضروری و از واجبات است، ابراز کرد: آسیب زدن به ارزش‌های معنوی و اعتقادی ما از نقشه‌های شوم دشمنان است، یکی از باورهای دینی ما، حجاب و عفاف است که باید اجازه ندهیم دشمن در توطئه‌های خود نسبت به مسأله حجاب موفق شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجاب و عفاف را از عرصه‌های ضروری و مهم و اثرگذار برای تحکیم بنیان خانواده عنوان و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دو قانون جدی در بحث خانواده و جمعیت و بحث عفاف و حجاب مصوب کرده است که در این راستا، دو قرارگاه «حجاب و عفاف» و «دفاع از خانواده و جوانی جمعیت» در استان تشکیل شده است.

برپایی «ایستگاه نقاشی کودکان»، «پاتوق کتاب»، «نمایشگاه حجاب و عفاف» و «نمایشگاه عرضه پوشاک اسلامی» از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

همچنین در این همایش، با اهدای لوح سپاس از همسر و دختر شهید «عبدالله اسکندری» تقدیر شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi