شناسه خبر : 92851
چهارشنبه 09 شهريور 1401 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تأمین نیازهای دفاعی مطابق با تهدیدات روز

دریادار سیاری با اشاره به مأموریت‌های ارتش در حفظ تمامیت ارضی و منافع ملی گفت: ارتش متناسب با استراتژی و مأموریت‌های دفاعی‌اش و همچنین مطابق با تکنولوژی و تهدیدات روز، نیاز‌های تجهیزاتی خود را تأمین می‌کند.

 

نقش تعیین کننده جامعه پزشکی ارتش در سلامت نیروی انسانی و توان بازدارندگیامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگویی با اشاره به اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات، اظهار داشت: ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با فشارها، تحریم‌ها و تهدیدات فزاینده‌ای، مواجه شده است که نمونه بارز آن را در جنگ تحمیلی می‌توان مشاهده کرد.

دریادار سیاری افزود: ارتش با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس و با توجه به مأموریتی که برایش در حوزه حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور تعریف شده است، همواره توان دفاعی خود را ارتقا داده و در حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی کشور با قدرت عمل می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه ارتش متناسب با استراتژی و مأموریت‌های دفاعی‌اش و همچنین مطابق با تکنولوژی و تهدیدات روز نیاز‌های تجهیزاتی خود را تأمین می‌کند، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، مراکز علمی و صنعتی و مراکز علمی و پژوهشی بسترساز ساخت و ارائه انواع محصولات دفاعی در حوزه رزم زمینی، نبرد هواپی، توان پهپادی، موشکی و دریایی، شده است و این دستاورد‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای سطح بازدارندگی و اثربخشی تاکتیک‌های دفاعی دارد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi