شناسه خبر : 92856
چهارشنبه 09 شهريور 1401 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولتمردان با الگوگیری از شهدا برای حل مشکلات مردم عزم راسخ داشته باشند

«زارعی‌کوشا» با تأکید بر اینکه دولتمردان با الگوگیری از شهدا در جهت حل مشکلات مردم عزم راسخ داشته باشند، گفت: اگر عمل در کار مسئولان وجود داشته باشد، کارها به‌خوبی و شایستگی پیش خواهد رفت.

 

دولتمردان با الگوگیری از شهدا جهت حل مشکلات مردم عزم راسخ داشته باشند«اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان، در مراسم تجلیل از دولتمردان بسیجی استان که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: یکی از درس‌هایی کە می‌توان از شهید رجایی و شهید باهنر گرفت، این است کە طول دوران خدمت و مسئولیت مهم نیست؛ بلکە نوع حکمرانی و صداقت در رفتار و اعتقاد راسخ و یکی بودن حرف و عمل مهم است.

استاندار کردستان بر ضرورت پیگیری رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم با حضور میدانی و در بین مردم بودن تأکید کرد و افزود: نباید امورات مردم به‌خاطر بی‌توجهی و نگرش سلیقه‌ای مسئول و یا کارمندی بلاتکلیف و بر زمین بماند، باید در این دولت مردمی با تلاش شبانه‌روزی، روحیه جهادی و استفاده بهینه از فرصت خدمت، در جهت حل گرفتاری‌های مردم گام برداشت و در برابر عملکردمان پاسخ‌گو باشیم.

زارعی‌کوشا با تأکید بر اینکه دولتمردان با الگوگیری از شهدا در جهت حل مشکلات مردم عزم راسخ داشته باشند، یادآور شد: اگر عمل در کار مسئولان وجود داشته باشد، کار‌ها به‌خوبی و شایستگی پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: دشمنان بسیار تلاش کردند کە نور انقلاب اسلامی را بە خاموشی بکشانند کە بە ارادە الهی و همت و تلاش و عظم ملت ایران و با توکل بە خدا و گردآمدن حول محور ولایت و شخصیت امام عظیم‌شأن، انقلاب اسلامی را پایەگذاری کردند.

زارعی کوشا بیان کرد: امروز کە چهار دهە از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، شاهدیم کە وعدە الهی محقق شدە و انقلاب اسلامی ایران نە تنها خاموش نشد؛ بلکە بە اوج بالندگی رسید و نشان داد کە این انقلاب وابستە بە اشخاص نیست.

وی تصریح کرد: با شهادت شهیدان در آن زمان، حرکت انقلاب بە یک خلوص بهتری رسید و با خون پاک شهیدان، فتنە‌های دشمن از سر انقلاب اسلامی برداشتە و رفع شد.

زارعی کوشا افزود: فلسفە مرگ و زندگی، فلسفە آفرینش در این است کە بهترین شما از نظر نیکویی عمل بازشناختە شود، این کیفیت عمل می‌تواند در دوران بسیار کوتاهی اتفاق بیفتد.

استاندار کردستان ادامە داد: یک لحظە و یک ساعت فکر کردن از ۷۰ سال عبادت بهتر است و این بە همان احسن العمل بازمی‌گردد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: ما بە‌عنوان خدمتگزاران دولت باید رفتار خود را در اول مطابق با خواست و میل رهبری و دومی مطابق با خواستە رئیس جمهور منطبق سازیم.

وی با بیان اینکه در دولت مردمی نباید امور مردم به‌خاطر نگرش سلیقه‌ای بر زمین بماند، اضافە کرد: از همە مدیران درخواست می‌شود کە تجدید پیمان و ضعف خود را رفع و رفتار خود را منطبق کنیم؛ زیرا در این فرصت کوتاە اگر درست خدمت شود، هیچ خدمتی با آن برابری نخواهد کرد و بالاترین خدمت، خدمت بە مردم است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi