شناسه خبر : 92911
یکشنبه 13 شهريور 1401 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب گذشته

گروهی دیگر از خادمان موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) به عتبات اعزام شدند

موکب حضرت فاطمه الزهرا پذیرایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان زائرین اربعین حسینی را بر عهده خواهد داشت...

فاش‌نیوز - دومین گروه از خادمین موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) با هدف پذایرایی از زائرین اربعین حسینی، شب گذشته به عتبات عالیات و شهر مقدس نجف اشرف اعزام شدند.

 

به گزارش خبرنگار ما، دومین گروه از خادمین موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) شنبه شب مصادف با ششم صفر به منظور پذایرایی از زائرین اربعین حسینی به نجف اشرف اعزام گردیدند.
حاج حسین لشگری، مسئول موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در گفتگو با پایگاه خبری فاش نیوز، شروع به کار موکب حضرت فاطمه‌الزهرا(س) را از یازدهم شهریور، مصادف با پنجم ماه صفر، لغایت ۲۸ شهریور، مصادف با ۲۲ ماه صفر و با هدف ارائه خدمات رفاهی به زائرین اربعین حسینی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: موکب حضرت فاطمه الزهرا پذیرایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام و همچنین اسکان زائرین اربعین حسینی را بر عهده خواهد داشت.


لشگری خاطرنشان کرد در طول این ایام ۶۷۲ خادم بعد از دو سال اشتیاق و چشم‌انتظاری در این موکب افتخار خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدا.. الحسین را پیدا کرده اند.


گفتنی است کاروانیان خادمین این موکب پس از ورود به کشور عراق، ابتدا زائر بارگاه ملکوتی دو امام همام، امام کاظم(ع) و امام جواد(ع) در شهر کاظمین و سپس زائر حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در کربلای معلی خواهند بود.

| عکاسی نریمانی

اینستاگرام
تاحالاهم که هزینه کردن جهت رفاه ایارگران منت میکنند
بنام خدا بعد از مسجد کوفه و مسحد سهله مسجد فاطمه الزهرا دیگر مکانی است که امام زمان در ان نماز میخواند و دیدارهایی داشته و خواهد داشت..از خواهران و بانوان گرامی زوار خواهشمتد است من را نایب زیارت باشند و سلام من را به آن خانمی که در ایام اربعین از دیگر زوار در نحف اشرف مسجد الزهرا سراغی گرفته بود و جویای حالم شده بود برسانید. من خودم موفق به دیدار نشدم ولی دیگر زوار با او هم کلام شده بودند و به من خبر دادند که چنین اتفاقی افتاد است.در ضمن سالن مسجد مملو از مرد بود ه است این خانم در قسمت مردان وارد شده است. یک قطعه ء دیگری از بهشت.***مسجد فاطمه الزهرا****
سلاام بنده ۹ مابسیجی در چهره بودم بنده چهارده سال داشتم شناسنامه ر‌و دستکاری کردم که سنم بخوره بابتش یک جریمه هم شدم ثبت و اوال نمیدونم چیزی بهم تهلوق می گیره ی نه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi