شناسه خبر : 93021
شنبه 19 شهريور 1401 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل ازهمسر جانباز و مادر شهید «محمدرضاپور»

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با همسر جانباز و مادر شهید «مرتضی محمدرضاپور» دیدار کردند.
 
دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرز با همسر جانباز و مادر شهید «محمدرضاپور»

 آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه شهر کرج و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه‌ دیدارهای هفتگی خود با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با همسر جانباز و مادر شهید «مرتضی محمدرضاپور» دیدار و از ایشان تجلیل کردند.
سلیمان رستمیان در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بیان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه های اصلی انقلاب هستند سرمایه های که با گذاشتن و گذشتن از عزیزان خود پایبندی خود را به نظام و ارزش های انقلاب را در عمل نشان دادند و حالا باید با ارائه خدماتی ارزشمند قدردان رشادت‌های این عزیزان باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی است که نصیب ما شده است و ما سعی میکنم که در این راه با استعانت از خدواند بزرگ خدمتی ارزشمند و در خور این عزیزان به آنها ارائه دهیم. سایر ادارات و ارگانها باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و اداری خود به نحوه احسن به خانواده های معظم شهدا و ایثارگر خدمات قابل توجهی ارائه کنند.

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi