شناسه خبر : 93401
چهارشنبه 06 مهر 1401 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر مطهر شهید «مصطفی براتی» در تربت جام

پیکر مطهر شهید «مصطفی براتی» پس از 38 سال به آغوش خانواده بازگشت و مراسم تشییع با حضور باشکوه مردم، خانواده‌ شهدا و ایثارگران و مسئولان در شهرستان تربت جام برگزار شد.
 
تشییع پیکر مطهر شهید «مصطفی براتی» در تربت جام
 مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مصطفی براتی» امروز دوشنبه چهارم مهر با حضور باشکوه مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان در شهرستان تربت جام برگزار شد.
این مراسم از هیئت رزمندگان اسلام تربت جام با حضور گسترده آحاد مردم آغاز و پس از تشییع پیکر این شهید والامقام در زادگاهش گلزار شهدای روستای بزد به خاک سپرده شد.
پیکر شهید «مصطفی براتی» از طریق آزمایش DNA شناسایی شده و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام با حضور در منزل این شهید، خبر شناسایی را اعلام کرده بود و پیکر شهید پس از 38 سال به آغوش خانواده بازگشت.
 شهید«مصطفی براتی» در دوم دیماه 1343 در روستای بزد دیده به جهان گشود و در سال 1363 در عملیات بدر «شرق دجله» به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi