شناسه خبر : 93534
یکشنبه 10 مهر 1401 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با نوکران آمریکا، اسرائیل و مرتجعان عرب

فرید اسکندری - سلام خدا بر جهاد‌گران عرصه آزادگی و انسانیت که توسط کلام وحی قرآن به ختم رسل الهام شد و فرزندانش آزادگی و انسانیت را برای جهانیان معنا کردند. امروز داعشی‌های وطنی، تکفیری‌ها، کومله، دمکرات و برخی اقلیت‌های فریب خورده یادشان رفته که ایران امروز، ایران ۵۷ با قدرت اندک نیست، ایران امروز همان ایرانی‌ست که قوی‌ترین ارتش‌های جهان از شنیدن نامش می لرزند و از شدت ترس حاضر نیستند اسمش را تکرار کنند. ما قدرت داریم اما انسانیت و آزادگی را در کنارش معنا کرده‌ایم.

قدرت‌های پوشالی و کودکش و مرتجع مثل آمریکا، اسراییل، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان، قطر، کشورهای حوزه خلیج‌فارس که یک هفته قدرت استقلال ندارند و یک هفته تحریم شوند نوامیس خودشان را چوب حراج می‌زنند چه فکری می‌کنند که چند مزدور داخلی را مسلح کرده اند و مزدورانی با سلاح‌های گوناگون وارد کشور می‌کنند و به اسم خون‌خواهی دروغین، اموال عمومی را آتش می‌زنند. گویا خبر ندارند تک تک آنها شناسایی شده و می‌شوند.

آخر ای بی‌شرف‌ها، ای کفتارها، ای لاشخورها، همین کشورهایی که دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنند تا کنون شده یک دارو به بیماران خاص بدهند و اگر دولتی چنین قصدی کند سریع تهدید نظامی و... می‌نمایند. فرق شما با زاییده منحوس غربی ها، داعش چیست؟ فقط شما قاشق و چنگال برای غذا خوردن در آن دنیا ندارید! چقدر احمقید.

بعد از جنگ جهانی دوم نصف مردم ایران از گرسنگی کنار جاده‌ها مردند و خیلی از اموات دهنشان پر از علف‌هایی بود که کنار جاده خورده بودند تا ساعتی دیرتر بمیرند؛ اما آذوغه‌های همین مردم مرده را کفتارهای انگلیسی و فرانسوی و کمونیست‌ها بردند و خوردند... در جنگ جهانی اول و دوم ایران اعلان بی‌طرفی کرد اما هر دو بارش هم اشغال شد.

ای مزدوران و ای اغتشاشگران، اگر دین ندارید آزاده باشید. کمی فکر کنید در کدام جبهه می‌جنگید. آیا واقعا فکر می‌کنید با آتش زدن اموال مردم یا مانند کرکس در تاریکی شب جان برکفان ما را از پشت سر به شهادت می‌رسانید، مردم ایران دست از آرمان‌ها و ارزش‌هایی که حاصل ولایت و آموزه های امام راحل و امام خامنه ای‌ست و خون بهترین مخلوقات خدا برای سایه گستر شدن این انقلاب ریخته شده به دست شما بی‌شرف‌ها که از انسانیت بویی نبرده‌اید می‌افتد؟!

اینقدر دلم پر است که اگر امامم، پیشوا و مقتدای آزادگان جهان امام خامنه‌ای دستور دهد که به خیابان ها بیایید شما را به این راحتی آزاد می‌گذاریم؟! به همه اعتقاداتم حاضرم تمام بدنم از ضربات چاقوی شما کفتارها ریز ریز شود اما نخواهیم گذاشت شما که نه ناموس دارید، نه شرف دارید، نه غیرت دارید، نه انسانیت دارید در کل از همان اسفل السافلین و نسناس‌ها هم کثافت‌ترید به خود آیید.

مگر چقدر به شما پول می‌دهند که انسانیت خود را به مال دنیا فروخته اید. خدا را گواه می‌گیرم یک گردان مسلح از ما حاضریم تک‌تک شما بیشرف‌ها را شناسایی کنیم و طوری ادبتان کنیم که تاریخ به یاد نداشته باشد. یاد خیلی از شما کثافت‌ها در سقز، دیواندره، سردشت، مهاباد، میاندوآب، سنندج و روستاهای مرزی با آن کثافت ملعون و خواهر فاحشه‌اش مریم رجوی روزها در مغازه‌ها  و مقرهای بسیجیان و سپاه و ارتش روزها مانند سگ پاسوخته اطلاعات جمع می‌کردید و شب از پشت خنجر می‌زدید. 

اسراییل، این غده سرطانی و آمریکای زبون و نوکرانشان علی الخصوص آل‌ سعود و قطر نفس‌های آخر را می‌کشند. شما هم همان خوارج زمان مولا علی هستید و به زودی از کرده خود پشیمان خواهید شد.

اینستاگرام
درود به غیرت و شرف تو قهرمان گمنام ، بی درصد کشورم ، فرید جان اسکندری ...!!!
سلام اقای اسکندری حرف شما درست ضدانقلاب کثافتن ولی کمی فکر کن تو این حکومت وقتی پدر نتواند اگر دخترش ناهنجاری کند ادبش کند و قانون به دختر اجازه داده از پدر تمکین نگند از شوهر تمکین نکند عاقبت این میشه هرکاری دلش بخواد میکنه اشتباه حکومت اینه بچه ها را پررو کرده پدران راضعیف وخودش شده سرپرست واین هم نتیجه پس تنها ضدانقلاب نیستن قانون بد هم هست
سلام و عرض ادب خدمت شهید زنده و فهیم سرور بزرگوارم ایثارگر بی ادعا مرتضی قنبری وفای عزیزم همان شهیدزنده ای که فقط خدا و خودشان میداند بنده حقیر چندین بار باعث رنجش ایشان شدم کسی که همه ایثارگران به وجودش افتخار میکنند ، مرتضی جان به وجودتان تمام ایثارگران افتخار میکنند و اگر لیاقت داشته باشم دستتان را میبوسم و در برابر سعه صدری که خدا به شما داده تعظیم میکنم .مرتضی جان خودتان فرمودید واژه استاد را برایم به کار نبرید اما خودتان و خدا خودش شاهده که شما با خویشتن داری باعث شدید من دست اژ قضاوت های بی اساس خودم دست بردارم افتخار همه ایثارگرانید و مصداق این عبارت مشهور هستید (( مداد العلما افضل من دماء الشهدا)) شما مرتضی جانم خدا را گواه میگیرم باعث شدید بنده جهل بیرون آیم به حق همان شهید زنده بودنتان از خدا میخواهم خدا شما را برای جامعه ایثارگران حفظ کند. درود بر روزی که زاده شدید و سلام بر عزت و شرفتان باد.
درود خدا بر شهیدان امنیت و دیگر شهدا جمهوری. اسلامی ایران برادران عزیز جانباز و آزاده ورزمندگان عزیز بنده میدانم شاید همه ما دارای مشکلات معیشتی وغیره باشیم ولی با خبرهایی که میشنویم انشالله تاحد امکان مشکلاتشان حل میشود در پایان مثل همیشه وحدتمان راحفظ کنیم و به رهنمو دهای رهبر عزیزمان امام خامنه ای توجه کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi