شناسه خبر : 93587
دوشنبه 11 مهر 1401 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستندسازی زندگی‌نامه شهدا براساس نیاز دانشگاه‌ها و مدارس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: زندگی‌نامه شهدا باید جمع‌آوری و مستندسازی شود که این امر باتوجه به نیاز آموزشی استان در مدارس و دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی بیش از ۲۹ هزار نفر از خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان داریم که در حال خدمت‌رسانی به آنان هستیم.

وی افزود: این افراد همان آثار جهاد تبیین هستند که در این عرصه به خوبی از ظرفیت این ایثارگران استفاده نشده است که با تشکیل کارگروه‌هایی از این پتانسیل در سطح مدارس و مساجد بهره خواهیم برد.

نوفرستی با بیان اینکه پرداختن به اسوه‌های جنگ تحمیلی در استان از اولویت‌هاست چراکه در این سال‌ها آن گونه که باید بدان پرداخته نشده است، تصریح کرد: زندگی شهدا باید جمع‌آوری و مستندسازی شود که این امر باتوجه به نیاز آموزشی استان در مدارس و دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است. 

وی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت ایثارگران برای بیان حقایق جنگ در مراکز فرهنگی و مساجد، یادآور شد: شبهات و ابهامات نسل جوان با این بیان و تبیین برطرف خواهد شد که امیدواریم این مهم اتقاق افتد.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi