شناسه خبر : 93606
دوشنبه 11 مهر 1401 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محفل شعر «عطش عشق» در کردستان برگزار شد

محفل شعر «عطش عشق» با حضور جمعی از شاعران برجسته کشوری و همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شامگاه گذشته، ۹ مهرماه در محل کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای شهر سنندج برگزار شد.
 

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

محفل شعر «عطش عشق» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در محل کتابخانه عمومی امام خامنه‌ای شهر سنندج برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در مراسم محفل شعر«عطش عشق‌» اظهار کرد: هنر گوهر ارزنده‌ای است که به وسیله آن می‌توان مفاهیم عمیق انسانی را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی با بیان اینکه زبان هنر به تبیین و توصیف نیاز ندارد و با واضح‌ترین شیوه می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند، افزود: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌ها و مقاطع تاریخی این آب و خاک دوران دفاع مقدس است که باید در قالب هنر و اشکال مختلف هنری ثبت و ضبط شود.

استاندار کردستان بیان کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله که با حمایت و پشتیبانی همه جانبه قدرت‌ها از صدام حسین صورت گرفت حتی یک وجب از خاک این کشور از دست نرفت و در کنار آن جلوه‌های بی نظیری از انسان دوستی خلق شد که می‌تواند دستمایه آفرینش‌های هنری قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: باید نسل جوان امروز را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا کرد تا این ارزش‌ها به آیندگان منتقل شود.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi