شناسه خبر : 93905
چهارشنبه 20 مهر 1401 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر شهید مدافع امنیت «غلامرضا بامدی» در مسجد سلیمان تشییع شد

پیکر مطهر شهید «غلامرضا بامدی» از نیروهای لشکر ۲۲ بیت‌المقدس سپاه کردستان که شامگاه شنبه 9 مهرماه توسط اغتشاشگران در سنندج به شهادت رسید، امروز 19 مهرماه در مسجد سلیمان تشییع شد.
 
پیکر شهید مدافع امنیت «غلامرضا بامدی» در مسجد سلیمان تشییع شد
«غلامرضا بامدی» از پاسداران حریم ولایت و مدافعان امنیت کشور شامگاه شنبه ۹ مهرماه به دست مزدوران و گروهک‌های ضدانقلاب در شهر سنندج به شهادت رسید.
مراسم استقبال از این شهید والامقام با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان، آحاد مردم و اعضای شورای تامین در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی ساعت ۸ صبح امروز ۱۹ مهرماه بر دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان از میدان اصلی شهر به سمت آستان مقدس و متبرک هفت شهیدان تشییع و در آرامگاه ابدی آرام گرفت.
گفتنی است، شهید غلامرضا بامدی از نیروهای لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان عصر شنبه در محوطه بازارچه‌ای در سنندج در حالی که می‌خواست از اموال مردم محافظت کند مورد هدف تیر عوامل گروهک‌ها قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید.
این بسیجی شهید، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و یکی از جهادگران فعال بی‌نام و نشان در عرصه محرومیت‌زدایی بود، که خدماتش هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.
منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi