شناسه خبر : 93990
شنبه 23 مهر 1401 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی ۲۷۴ پرونده جانبازی در ایلام

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: تعداد ۲۷۴ پرونده جهت تعیین درصد جانبازی، شامل متقاضیان بار اولی شرکت در کمیسیون پزشکی، افزایش درصد جانبازی و نیز متقاضیان برقراری حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی 274 پرونده جانبازی در ایلام

جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام شامگاه امروز در ایلام از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید استان در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه مهر سال جاری خبر داد و گفت: تیم پزشکی اعزامی از تهران جهت برگزاری این کمیسیون در استان متشکل از پزشکان متخصص شامل متخصص اعصاب و روان، چشم، متخصص گوش و حلق و بینی، متخصص داخلی، جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی و دبیر کمیسیون است که جهت برگزاری کمیسیون در استان حضور یافته اند.

وی افزود: پرونده متقاضیان از شهرستان های استان توسط پزشکان متخصص مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: در این کمیسیون تعداد ۲۷۴ پرونده جهت تعیین درصد جانبازی، شامل متقاضیان بار اولی شرکت در کمیسیون پزشکی، افزایش درصد جانبازی و نیز متقاضیان برقراری حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: فارس
اینستاگرام
ضمن تشکر از اطلاع رسانی ایشان وبنیاد استانهای دیگر

کاش اطلاع رسانی بیشتری درمورد این کمیسیونها قبل از برگزاری شود تا متقاضی بتواند شرکت کند واینکه یک زمانبندی دقیق برای اعلام نتایج هم وجود داشته باشد.
در زمان دولت آقای احمدی نژاد بنیاد شهید اعلام کرده بود جانبازانی که برای افزایش درصد در کمیسیون های پزشکی درخواست بدهند اگر درصد آنها افزایش پیدا نکند درصد قبلی آن ها کسر نخواهد شد .آیا این قانون هنوز پابرجاست یا منسوخ شده؟
چرا که اگر درصد جانبازی کسرشود بسیاری از جانبازان از ترس تمایلی برای شرکت مجدد در کمیسیون پزشکی را ندارند. ولی اگر سابقا" 25 درصد اعصاب و روان بوده‌اند اکنون پس از این 30 سال حتما" درصد جانبازی آنها باید افزایش یابد و هرگز نباید کم شود عقل و منطق پزشکی هم چنین می گویند . سخن مسئولان کمیسیون پزشکی بنیاد شهید چیست؟
دوست عزیز طبق قانون حق کاهش درصد ندارند
ماه ۷ رفتیم درصد جانبازی ایلام ولی هنوز به بنیاد نیامده جوابش چرا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi