شناسه خبر : 93999
شنبه 23 مهر 1401 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن باشکوه میلاد پیامبراعظم(ص) با حضور حماسی مردم در میدان ولی‌عصر(عج) برگزار شد

همزمان با فرارسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق‌(ع)، جشن بزرگ رسول مهربانی و لبخند در میدان ولی‌عصر(عج) تهران و دیگر شهرها برگزار شد.

این جشن باشکوه ساعت 15:30 جمعه با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در میدان ولی‌عصر(عج) تهران آغاز شد.
اعلام انزجار تهرانی‌ها از آشوبگران
به گزارش فارس، در این اجتماع، مردم که تصاویر شهدای اغتشاشات اخیر از جمله شهیدان سلمان امیراحمدی، پوریا احمدی و... را در دست داشتند، با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» از فتنه‌گران و آشوبگران اعلام انزجار کردند.
در همان ابتدای مراسم مسیرهای منتهی به میدان ولی‌عصر(عج) شاهد حضور گسترده مردم و میدان ولی‌عصر (عج) نیز مملو از جمعیت بود و گروه سرود نوجوانان به اجرای برنامه
پرداختند.
اشتیاق زائدالوصف شرکت‌کنندگان در این اجتماع، جلوه‌ای از دلدادگی و محبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) بود که نشان می‌دهد محبت و ارادت مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت‌(ع) با جوهر و سرشت آنان عجین شده است.
در ابتدای مراسم با اجرای مجری این جشن، جمعیت حاضر رو به سمت مشهد مقدس ایستادند و سلام مخصوص خطاب به امام رضا‌(ع) را دسته جمعی نثار کردند. همچنین سرود «سلام فرمانده» با اجرای ابوذر روحی و گروه سرود نوجوانان اجرا شد.
همخوانی سرود سلام فرمانده توسط مردم تهران از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
در این برنامه حجت‌الاسلام مصطفی کرمی به ایراد سخنرانی پرداخت و جمعی از مداحان اهل‌بیت‌(ع) از جمله حاج منصور ارضی، حاج محمود کریمی، حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری، حاج سید مجید بنی‌فاطمه، کربلایی محمدحسین حدادیان و کربلایی حسین طاهری و... حضور داشتند و به مدیحه‌سرایی پرداختند.
رجزخوانی کربلایی محمدحسین حدادیان از دیگر بخش‌های اجتماع و جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) بود.
یکی از ویژگی‌های این اجتماع، حضور خانوادگی مردم تهران بود، پدران و مادران تهرانی دست فرزندان خود را گرفتند و در جای‌جای خیابان کریم‌خان که منتهی به میدان ولی‌عصر(عج) است، حضور به ‌هم رساندند.
در پایان این مراسم آسمان میدان ولی‌عصر(عج) با نوای «حسین حسین» مردم نورافشانی شد.
جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی
در شهرری برگزار شد
عصر جمعه در شهرری نیز جشن بزرگ خانوادگی پیامبر مهربانی به مناسبت میلاد سراسر نور رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت باسعادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) در میدان نماز برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی اصلانی درخصوص ویژگی‌های پیامبر مهربانی و لزوم انسجام و وحدت سخنرانی کرد و مداحان اهل‌بیت‌(ع) حسین سازور، سیدمهدی میرداماد، حنیف طاهری و محسن عراقی به مولودی‌خوانی پرداختند.
مردم مؤمن، ولایی و انقلابی شهرری با حضور در این مراسم معنوی که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع همراه بود، با سردادن شعارهای «الله‌اکبر»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «لبیک یا محمد، لبیک یا رسول‌الله»، «نیروی انتظامی تشکر تشکر»، اغتشاشات آشوبگران را محکوم و بر دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تأکید کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi