شناسه خبر : 94035
شنبه 23 مهر 1401 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هلاکت ۲ عنصر مسلح ضد انقلاب در مشهد

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی، عاملان تیراندازی عصر دیروز به یک شهروند مشهدی شناسایی شده و در درگیری با عوامل انتظامی به هلاکت رسیدند.

هلاکت ۲ عنصر مسلح ضد انقلاب در مشهد

محمدرضا دبیری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: عصر روز جمعه دو ضارب مسلح سوار بر خودروی پراید مشکی یک شهروند را با اسلحه کمری هدف قرار دادند و متواری شدند که با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی محل اختفای دو ضارب مسلح شناسایی شد و هر دو تروریست به هلاکت رسیدند.

محمد رضا دبیری افزود: با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی ظرف چند ساعت محل اختفای این دو مزدور شناسایی و آنها محاصره شدند و در پی درگیری دو جانبه، هر دو ضارب مسلح کشته و دو نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز مجروح شدند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: در محل اختفای این عناصر مسلح مقداری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi