شناسه خبر : 94085
یکشنبه 24 مهر 1401 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رشادت‌های رزمندگان استان فارس در لشکر ۱۹ فجر

سردار «رودکی» با بیان رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان به ویژه رزمندگان لشکر 19 فجر، خواهان گردآوری دقیق و گسترده مقالات دانشنامه دفاع مقدس در خصوص این لشکر شد.

 

 سردار سرتیپ پاسدار «محمدنبی رودکی» فرمانده لشکر 19 فجر در دوران دفاع مقدس در جلسه تدوین نقش لشکر عملیاتی 19 فجر در دانشنامه دفاع مقدس فارس که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس،  سردار «محمد باقر رنجبر» فرمانده دوران دفاع مقدس و مسئول امور پیشکسوتان اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، سرهنگ «ظهراب قنبری» فرمانده کنونی لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس، ناخدایکم «محمدرضا کشکولی» مسوول دانشنامه دفاع مقدس فارس و دیگر پیشکسوتان و رزمندگان لشکر 19 فجر در دفاع مقدس به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد با بیان رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان ایران اسلامی به ویژه رزمندگان این لشکر، به نقش آفرینی رزمندگان لشکر 19 فجر در چندین عملیات مهم پرداخت.

سردار رودکی همچنین با توجه به جایگاه ممتاز و شاخص این لشکر در دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های فتح‌المبین، بیت المقدس و کربلای 5 در دوران دفاع مقدس، خواهان گردآوری دقیق و گسترده مقالات دانشنامه  دفاع مقدس در خصوص این لشکر شد.

در پایان جلسه ناخداکشکولی نیز به ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه دانشنامه دفاع مقدس استان فارس به ویژه در دریافت مقالات مربوط به لشکر عملیاتی 19 فجر پرداخت.

دانشنامه دفاع مقدس در سه بخش شهدا و اشخاص، بخش فرهنگی و اجتماعی و بخش جغرافیای نظامی همزمان با کل کشور در استان فارس نیز با قوت و جدیت تدوین می‌شود.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi