شناسه خبر : 94114
دوشنبه 25 مهر 1401 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان با خانواده شهید «سلمان امیراحمدی»

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده عصر روز شنبه ۲۳ مهرماه با خانواده شهید امنیت بسیجی «سلمان امیراحمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان با خانواده شهید «سلمان امیراحمدی»/مسیر شهدای امنیت نمود بارز حمایت از حرمت زنان است
دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به مادر و همسر شهید امیراحمدی و خانواده این شهید گفت: شهدای امنیت نقش مهمی در دفاع از کشور دارند و امیدوارم خداوند توفیق بدهد که با توجه به عنایتی که شهدا به ما دارند بتوانیم مسیر آن‌ها را ادامه بدهیم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن قدردانی از تربیت فرزندان خانواده شهید امیراحمدی، خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده شهیدان امیراحمدی با ایثار، فداکاری و مخلصانه برای حفظ امنیت کشور تلاش کردند مسیری را که شهیدان عزیر رفتند نمود بارز حمایت از حرمت و حریم زنان است.
دکتر خزعلی گفت: افرادی که نمی‌خواهند و نمی‌گذارند که زن‌های ما با ارزش‌ها و بزرگی‌هایی که از حضرت فاطمه (س) در زندگی آموختند، پرورش پیدا کنند، بیشترین خسارت را خواهند دید. در حالی که خداوند بهترین هدیه را نصیب ما کرده است و امیدوارم که ما را رهرو راه شهدای عزیز قرار دهد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پایان این دیدار از مادر، همسر و خواهر شهید امنیت سلمان امیر احمدی و خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
بسیجی «سلمان امیراحمدی»، شامگاه شنبه ۱۶ مهر در پی حمله مسلحانه اغتشاش‌گران در خیابان سجاد شمالی در منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید و اغتشاش‌گران با اسلحه جنگی مستقیم به سر بسیجی سلمان امیراحمدی شلیک کردند. از این شهید دو فرزند یک و هفت ساله به یادگار مانده است.
منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi