شناسه خبر : 94162
سه شنبه 26 مهر 1401 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی اردبیل از علی دایی برای حضور در منزل اسرا پناهی

تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی استان اردبیل از علی دایی دعوت کردند تا با حضور در منزل اسرا پناهی، صحت و سقم ادعاهای مطرح‌شده توسط وی بررسی شود.

دعوت تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی اردبیل از علی دایی برای حضور در منزل اسرا پناهی

جمعی از تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی استان اردبیل در نامه‌ای به علی دایی، از وی دعوت کردند تا با حضور در منزل اسرا پناهی، صحت و سقم ادعاهای مطرح‌شده دایی در خصوص دانش‌آموز اردبیلی بررسی شود.

متن نامه تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی استان اردبیل به شرح زیر است:

«حضور همشهری مردمی، عزیز و افتخارآفرین، جناب آقای علی دایی؛

با سلام؛ رسانه‌ای شدن خبر همدردی شما در خصوص ضرب و شتم و ریختن خون یکی از دختران شهرمان اردبیل (که به عقلانیت، حرفه‌ای‌گری، عدم عضویت در هیچ فرقه و گروهی اذعان دارید) باعث تعجب‌مان شد. با کمال احترام، دعوت می‌کنیم با حضور در منزل دانش‌آموز مورد ادعا، ضمن بررسی صحت و سقم قضیه، نسبت به هزینه‌ای که برای میهن عزیزمان تحمیل کردید، پاسخ‌گو باشید.

بدیهی است در صورت اثبات ادعای شما، تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی زادگاهتان، هم‌صدا با شما تا احقاق حق کامل این دانش‌آموز، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.»

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi