شناسه خبر : 94322
شنبه 30 مهر 1401 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می شود

این روزها و در آستانه ی اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که قرار است بیست و ششم آبان ماه-یک روز مانده به سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین-در مسجد مقدس جمکران....

فاش نیوز - کنگره ملی شهدای استان قم به در آستانه سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین‌الدین، 26 آبان‌ماه در مسجد جمکران برگزار می شود.

شهدا

شهیدان، عارف ترین عُرفای روزگار خویش بودند که فهمیدند و فهماندند مرگ صمیمی تر از زندگی است، البته به شرط آن که راه و هدف، کسب رضای حضرت خالق باشد و از این روست که نیک گفته اند هیچ چیز همچون شهادت، ترجمان توانایی آدمی نیست.

به گزارش خبرگزاری‌ها، در آستانه ی اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که قرار است بیست و ششم آبان ماه-یک روز مانده به سالروز شهادت سردار مهدی زین الدین-در مسجد مقدس جمکران برگزار شود، حال و هوای شهر مقدس قم با برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدای اقشار، گروه ها و اصناف مختلف، رنگ و بویی معنوی تر از هر زمان دیگری به خود گرفته است.

اُمید آن که به برکت همین یادواره ها و اجلاسیه ها و کنگره ها، روز به روز نام و یاد شهدا و تأسی به سیره و رفتار و کلام نورانی آن ها در زندگی فردی و اجتماعی مان رواج بیشتر ی پیدا کند و این گونه سبک زندگی ما پربرکت گردد.

منبع: خبرگزاری حوزه
اینستاگرام

روح شهدا شاد . امام زمان بطلب بیاییم .

مثل این پیرزن #امیدوار ❤️

حضرت آقا به این مادر شهید میگه این روز آخر رو فقط به خاطر شما قم ماندم.
میگه نه آقا جان به خاطر من نموندید، عمه تون حضرت معصومه شما را فرستاده اینجا.....

برای تشکر از شما
بزرگ پرچمدار دفاع از حریم حرم جمهوری اسلامی و از نفرات اول مبارزه با منافقین در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و اولین فرمانده پلیس 110کشور به یاران شهیدش پیوست.
سرهنگ پاسدار حاج مهدی صدوقی، تنها چند روز پس از بازگشت از زیارت اباعبدالله الحسین (ع) و پس از وداع با امام خوبان علی ابن موسی الرضا (ع) در شب جمعه به هم رزمانش پیوست.
جالب توجه این است که در همین روز سردار سرتیپ پاسدار دکتر آیت گودرزی اولین رئیس پلیس تهران نیز آسمانی شد.
انگار خوبان همه با هم می روند.
مراسم تشییع پیکر پاک سرهنگ پاسدار محمد مهدی صدوقی یکشنبه اول آبان از سالن عروجیان بهشت زهرا برگزار می شود. و سوم آبان ساعت 6تا 7/30 عصر در مسجد نور میدان دکتر فاطمی تهران برگزار می شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi