شناسه خبر : 94409
دوشنبه 02 آبان 1401 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با همکاری هلال احمر، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت صورت گرفت

ویزیت رایگان اهالی روستاهای چوار در قالب اردوی جهادی

فاش نیوز - با همکاری هلال احمر استان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و بسیج جامعه پزشکی استان و در قالب اردو های جهادی به اهالی در روستاهای شهرستان چوار خدمات پزشکی رایگان ارائه گردید.
به گزارش خبرگزاری ما، روز یکشنبه  با همکاری هلال احمر و جمعی از دستگاه های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توسط پزشکان شاغل در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام، به بیماران روستای پلک لک از توابع شهرستان چوار، خدمات پزشکی ارائه شد.
مدیرعامل هلال احمر استان ایلام در جریان این اردوی جهادی گفت: در پی خشکسالی های پیاپی و شرایط بحرانی و کم آبی سال های اخیر در کشور، جمعیت هلال احمر با کمک مؤسسات خیریه و مردم خیر و نوع دوست برای کمک به معیشت و مشکل کم آبی مردم در استان، نسبت به برگزاری طرح نذر آب  اقدام کرده است.
غلامرضا علی‌محمدی اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی که با همکاری و مشارکت سایر نهادهای مردمی و خدمات رسان صورت می‌گیرد، در راستای خدمت رسانی به اهالی مناطق محروم است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام نیز در حاشیه این برنامه گفت: این مدیریت با دید فرهنگی و اجتماعی و همکاری با هلال‌ احمر، بسیج جامعه پزشکی و سایر نهادهای خدمات رسان و با تشکیل اردوهای جهادی، در مناطق محروم همواره در عرصه های خدمت به محرومان پیشقدم بوده است.
دکتر مهریار سلیمانی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری هلال احمر استان ایلام در برگزاری این اردوها اظهار داشت: از پزشکان، پرستاران و کادر درمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام که در مأموریت‌های بسیج جامعه‌ی پزشکی حضور فعال دارند، قدردانی می نمایم و امیدوارم این خدمات مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام هم در این اردوی جهادی گفت: ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه درمان ایرانیان، صندوق سایر اقشار، سلامت همگانی روستاییان و عشایر، تحت پوشش این سازمان قرار دارند که ۲۲۳ هزار نفر ساکن روستاها، عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.
دکتر نورالدین رحیمی با اشاره به اینکه  ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: تاکنون ۲۵۰ میلیون تومان هزینه درمان در مراکز طرف قرارداد به زوجین نابارور و نازا ایلام از سوی بیمه سلامت پرداخت شده است.
دکتر صبور مدیر جامعه پزشکی نیز با اشاره به برنامه های مدون بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، گفت: بسیج جامعه پزشکی همواره آمادگی کامل جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مناطق محروم را دارد.

| حمیدرضا محمد مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi