شناسه خبر : 94498
سه شنبه 03 آبان 1401 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تلفن مرکز مشاوره بنیاد شهید قزوین ۲۷۲ به صدا درآمد

معاون بنیاد شهید استان قزوین گفت: تلفن مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که باهدف بهره‌گیری از خدمات مشاوره به‌صورت ثابت پاسخگوی مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است طی سال جاری ۲۷۲ بار به صدا درآمد.

 

تلفن مشاور

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، محمدرضا شکوهی اظهار کرد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جهت رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر فعالیت می‌کند.

وی افزود: مشاوران مجرب این مرکز در زمینه‌های شغلی و تحصیلی، زوج‌درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه‌های فرزند پروری، ازدواج، مذهبی، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان‌شناختی و روان‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌های تخصصی پیش از ازدواج، مشاوره‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقه‌مندان علاوه بر مراجعه حضوری و گروهی به مرکز مشاوره می‌توانند به‌صورت تلفنی با مشاوران تماس حاصل نمایند و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

وی گفت: ۱۴۳ ایثارگر در ۲۷۲ جلسه طی تماس تلفنی با مرکز مشاوره بنیاد استان قزوین از خدمات مشاوره این مرکز بهره‌مند شدند. این تماس‌ها، در مشاوره‌های شغلی، ۲۰ نفر در ۲۰ جلسه، مددکار اجتماعی ۲ نفر در ۲ جلسه، خانواده ۱۶ نفر در ۱۷ جلسه، تحصیلی ۶ نفر در ۶ جلسه، روان‌درمانی ۲۶ نفر در ۷۰ جلسه و روان‌پزشکی ۷۳ نفر در یکصد و ۵۷ جلسه بوده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین واقع در خیابان فلسطین روبروی ورزشگاه شهید بابایی است و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه حضوری با شماره تلفن ۳۳۳۳۴۸۲۷ تماس بگیرند.

 

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi