شناسه خبر : 94506
چهارشنبه 04 آبان 1401 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر جانباز«میرزانژاد» در آسایشگاه ثارالله (ع) تشییع شد

پیکر مطهر جانباز گرانقدر 70 درصد دوران دفاع مقدس «فیروز میرزانژاد» صبح روز سه‌شنبه سوم آبان ماه با حضور همرزمانش در آسایشگاه ثارالله(ع) تشییع شد.
 
پیکر مطهر جانباز گرانقدر «فیروز میرزانژاد» در آسایشگاه ثارالله (ع) تشییع شد
مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید «فیروز میرزانژاد» از ساعت 11 صبح در  آسایشگاه ثارالله (ع) برگزار شد و قرار است برای خاکسپاری به گلزار شهدای زادگاهش شهر گُتوند استان خوزستان منتقل شود.
جانباز سرافراز «فیروز میرزانژاد» یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس و اسطوره استقامت و پایداری شامگاه دوشنبه در آسایشگاه ثارالله تهران دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
وی جانباز نخاعی 70 درصد، از بختیاری‌های اهل خوزستان بود که در سن 15 سالگی به مقام جانبازی نائل شد، زمانی که 14 سال داشت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و یک‌ سال بعد و در عملیات رمضان در سال 1361 مجروح و دچار عارضه نخاعی شد.
با حضور پیکر مطهر این شهید بزرگوار در آسایشگاه ثارالله(ع) مسئولان آسایشگاه و جانبازان همرزم این شهید بزرگوار به قرائت زیارت عاشورا و سینه‌زنی پرداختند و با قرائت فاتحه به مقام والای این جانباز شهید ادای احترام کردند.

 

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi