شناسه خبر : 94675
شنبه 07 آبان 1401 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند نکته درباره شرایط امروز

از گذرگاهی که از یک سو به وسیله‌ی کسانی محاصره شده است که خواهان آزادی بی بندوباری با خوانش فرویدی هستند و از سوی دیگر حامیان رسانه‌ای آنسوی آبی...

فاش نیوز - بانام و یاد خدا؛ با اهداء شایسته‌ترین سلام و احترام و با عرض تسلیت، ریختن خون بی‌گناهان در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی، شاه چراغ(ع)؛

در مورد شرایط امروز اشاره به چند نکته ممکن است مفید فایده باشد:
۰۱ جامعه‌ی ایران اسلامی وضعیتی به مراتب خطرناکتر از امروز را با افتخار و سربلندی پشت سرگذاشته است.
۰۲ ما همه نیازمند درک هنر زندگی دینی و معنا و منطق درونی آموزه های آن هستیم که به نظر می رسد به هر دلیلی تا کنون به درستی صورت نپذیرفته است.
۰۳ از گذرگاهی که از یک سو به وسیله‌ی کسانی محاصره شده است که خواهان آزادی بی بندوباری با خوانش فرویدی هستند و از سوی دیگر حامیان رسانه‌ای آنسوی آبی، آنها که خواهان براندازی قدرت مستقر و نظامی هستند که با سختی و چنگ و دندان تا کنون حفظ شده، بدیهی است که به سلامت عبور کردن کاری معجزه آسا باشد.
۰۴ بنا بر نتایج برخی پژوهش ها؛ بی اعتقادی و سست اعتقادی افراد، در گرایش آنها به کارهای انحرافی موثر است!
۰۵در کلان روال جاری، برخی شارلاتان‌های رباینده‌ی دل نوجوانان و جوانان که در خدمت و بردگی برای آمریکا تبحر یافته‌اند، با سوار شدن بر امواج رسانه، در حال گربه‌رقصانی‌اند!
۰۶ کسانی که نه تنها فرهنگ ایرانی، بلکه روح خود را نیز به شیطان بزرگ فروخته‌اند، از همان ابتدای پیروزی انقلاب برای نابودی روح سلحشوری و مقاومت در نسل‌های آینده‌ی ایران اسلامی به اندیشکده‌های آمریکایی طرح و برنامه ارائه می‌کردند، در حال و آینده نیز دست از خیانت برنخواهند داشت.
۰۷حکومت‌داری در ایران جدید در واقع تجربه‌ای تازه از اهداف مشروع و تحقق و تبلور آرزوهای یک ملت بزرگ است. بنا بر این برای به سلامت عبور دادن آن از باد و بوران جاری نیز باید پند سخنگوی وجدان ایرانی، حافظ شیرازی را آویزه‌ی گوش کنیم:
مصلحت دید من آن است که یاران همه کار
بگذارند و سر طره‌ی یاری گیرند

به راستی که هرگز بسان امروز اهمیت و شأن و جایگاه رهبری دینی با خوانش شیعی نزد اهل نظر از طایفه‌ی انصاف مشخص نبوده است و همینطور مظلوم واقع شدن ایشان!

| دکتر سیدمهدی حسینی

اینستاگرام
سلام
آن مطلب قبلی تان را خواندم .

#پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
امّت من در خیــر و خوشـی هستنـد مادامیڪه #امــر_به_معــروف_و_نهــی_از_منڪر میڪنند . . . و هنگامــی که ترڪ ڪنند امــر به معــروف را، #برڪت ها ازشــون برداشتــه میشــه.
#بی_تفاوت_نباشیم
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر



با نام و یاد خدا
سلام علیکم و رحمت الله ؛ جناب جعفری عزیز از اهواز
با تشکر فراوان از خواندن مطلب قبلی ؛ و همینطور اشاره به حدیث نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)
بقول سخنگوی وجدان ایرانی حافظ شیرین سخن:

راست چون نرگس و گل از اثر صحبت پاک
بر زبان بود مرا آنچه تورا در دل بود

ایام بکام و التماس دعا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi