شناسه خبر : 94740
دوشنبه 09 آبان 1401 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسر شهید امیری‌دوماری: مجتبی عاشق رهبری و مردم کشورش بود

همسر شهید امیری‌دوماری: مجتبی عاشق رهبری و مردم کشورش بود

همسر شهید مجتبی امیری‌دوماری از شهدای مدافع امنیت، از ویژگی‌های بارز این شهید را عشق به ولایت و ائمه اطهار بیان داشت و گفت: مجتبی عاشق رهبری و مردم کشورش بود و برایش اهانت به مقدسات قابل قبول نبود.

مهدیه درویشی در گفت‌و‌گویی در قشم اظهار داشت: شهید امیری‌دوماری، فردی مهربان، خوش سیرت، زحمت‌کش و پرتلاش بود که برای آرامش و رفاه ما تمام تلاش خود را انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه شهید مجتبی همواره سعی بر این داشت که قبل از انجام امور وضو داشته باشد، افزود: وی پدری مهربان و دلسوز و فرزندی صالح بود و اهل هیچ حاشیه و برنامه سیاسی نبود، اما خط قرمزش ولایت و رهبری بود و همواره عاشق شهادت بود.

درویشی با تاکید بر اینکه همه خانواده شهید و اطرافیان وی را بسیار دوست داشتند، گفت: خون او عشق به ولایت و ایمان به راه خدا را در وجود همه ما تقویت کرد و شب و روزی نیست که به یاد او نباشیم.

همسر شهید مجتبی امیری‌دوماری در خصوص دوران زندگی مشترک با این شهید بزرگوار، گفت: ما زندگی‌مان را با دست خالی اما با امید و توکل به خدا شروع کردیم و وقتی خداوند به ما فرزند دختری عطا کرد، شیرینی و آرامش زندگیمان بیشتر شد و برکت به زندگیمان آمد.

‌درویشی ادامه داد: شهید امیری همواره سعی بر آن داشت تا با فرزندانش رابطه‌ای خوب و همدلانه داشته باشد و همیشه فرصتی را به بازی با فرزندان‌مان اختصاص می‌داد و سعی داشت دخترمان را از همان کودکی با اهمیت نماز، حجاب و آداب اسلامی با زبان کودکانه آشنا کند.

شهید مجتبی امیری دوماری از شهدای مدافع امنیت در جریان ناآرامی‌های اخیر در کشور در روز 30 شهریورماه در قشم مورد حمله قرار گرفت و پس از 10 روز بستری شدن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به فیض شهادت نائل شد.

مراسم تشییع این شهید، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم قشم و دیگر شهرستان‌های استان هرمزگان برگزار شد.

از شهید مجتبی امیری‌دوماری دو فررزند، یک دختر هشت ساله و یک پسر هشت ماهه به یادگار مانده است.

 

منبع: خبر گزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi