شناسه خبر : 94794
سه شنبه 10 آبان 1401 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

سید فردین تقی‌زاده گفت: جشنواره سراسری فرهنگی و هنری شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از نیمه دوم آبان سال جاری آغاز می‌شود.

جشنواره شهید آوینی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

تقی‌زاده با اشاره به اینکه کلیه برنامه‌های ما در جهت استعدادیابی دانشجویان شاهد و ایثارگر است، گفت: در این جشنواره برگزیده‌های مسابقات فرهنگی، قرآنی، نهج البلاغه ابتدا به مسابقات منطقه‌ای و پس از آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد ایثارگر سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه مسابقات سراسری در دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: همچنین آثار کلیه دانشجویانی که در حوزه‌های هنری مستعد هستند را نیز دریافت می‌کنیم به همین منظور متقاضیان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا بررسی شوند. در نهایت نیز طی جشنواره‌ای یک روزه در دانشگاه هنر تهران از این دانشجویان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از تارنمای این جشنواره با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثار دانشگاه‌های سراسر کشور صبح چهارشنبه ۱۱ آبان ماه به میزبانی دانشگاه هنر برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi