شناسه خبر : 94825
چهارشنبه 11 آبان 1401 , 14:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای آبان در تاکستان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکستان از برگزاری یادواره شهدای آبان ماه این شهرستان در پانزدهم آبان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سعید رحمانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، گفت: یادواره شهدای آبان ماه شهرستان تاکستان با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکشنبه، پانزدهم آبان ماه ساعت ۱۵ در گلزار شهدای شهر تاکستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم، سردار هاشم آذربایجانی جانباز و رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم به سخنرانی و مداح اهل‌بیت (ع) رضا محمدبیگی به مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.

این مسئول گفت: یادواره فوق با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی دفاع مقدس، یادآوری جانفشانی‌های شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است که اهالی تاکستان، در طول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارائه نموده که تقدیم ۴ شهید در آبان ماه از جمله آن‌ها است.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi