شناسه خبر : 94861
شنبه 14 آبان 1401 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «نیازی» آسمانی شد

مادر شهیدان «محمدعلی و محمدحسن نیازی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت.
 
مادر شهیدان «نیازی» آسمانی شد

مرحومه زهرا امیرزاده مادر شهیدان «محمدعلی و محمدحسن نیازی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندانش در سن 80 سالگی به علت کهولت سن آسمانی شد.
پیکر این مادر فداکار پس از طواف در بارگاه منور رضوی و ادای احترام مسئولان در قطعه صالحین بهشت رضا مشهد مقدس آرام گرفت.
همچنین علی اصغر نیازی پدر شهیدان در سن 91 سالگی بر اثر کهولت سن در سال 1395 به رحمت ایزدی رفته است.
برادران شهید «محمدعلی و محمدحسن نیازی» فرزند علی اصغر در 24 شهریور 1341 و یکم شهریور 1347 در مشهد چشم به جهان گشودند و در 14 خرداد 1364 در کردستان و 22 اسفند 1363 در جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت نائل آمدند همچنین پیکر شهید «محمد علی نیازی» مفقودالاثر و گلزار شهدای بهشت رضا مشهد مقدس میزبان پیکر مطهر شهید «محمد حسن نیازی» است.
گفتنی است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در 129 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده یک هزار و 864 شهید، چهار هزار و 658 جانباز و 287 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi