شناسه خبر : 94898
شنبه 14 آبان 1401 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر هر شهید پیوند قومیت‌ها را عمیق‌تر کرد

تشییع پیکر هر شهید باعث پیوند قومیت‌ها و اقشار مردم شد و این نکته اثبات شد که شهدا پرچم عزت ایران اسلامی را بر بلندترین قله‌ تاریخ به اهتزار در آوردند.

 

کربلا حدیث ابتلایی است که تمامت عصار را در نوردیده است

عصمت دهقانی؛ شهادت ردای مبارکی است که برای انسان‌های عاشق دوخته‌اند و تفاوتی ندارد که در کدام زمان و در کدام مکان این لباس فخرو غرور زینت بخش بندگان نظر کرده خداوند باشد. مهم این است که با معطر شدن فضا به عطر شهادت، دل‌های زنگار گرفته‌مان صیقلی می‌یابند.

دشمنان که جمهوری اسلامی ایران را مانعی برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌دانند، با تمام قوای رسانه‌ای خود به میدان آمده‌اند و تلاش می‌کنند با تولید اخبار دروغ و تحلیل‌های جهت‌دار، ملت ایران را دچار اشتباه محاسباتی کنند و با وارونه‌سازی حقایق قومیت‌ها را در مقابل هم قرار دهند. اگر چه  خسارات مالی و جانی نیز به بارآورده‌اند و تعدادی از هموطنان و نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند اما با تشییع پیکر هر شهید باعث پیوند قومیت‌ها و اقشار مردم شد و این نکته اثبات شد که شهدا پرچم عزت ایران اسلامی را بر بلندترین قله‌ تاریخ به اهتزار در آوردند.

باده پیمای محبت را چه باک از بلای کوی دوست که سر به خاک ارادت نهاده و دل به آغوش مودت سپرده است. کسی که آتش عشق شعله در جانش افتاده نه تنها گوهر و جودش با سوختن صیقل می‌یابد، بلکه هر لحظه اظهار فروتنی در برابر معشوق می‌کند تا شاید راهی به بارگاه آفریننده هستی پیدا کند.

برخی‌ها سعی دارند جای شهید و جلاد را عوض و مراکز علمی را به محافل فساد تبدیل کنند، دم ازخوابگاه‌های دانشجویی مختلط می‌زنند. و در این میان بعضی‌ها بدشان نمی‌آید آتش جنگ در جای جای این سرزمین شعله‌ور شود. اما مردانی هستند که برای عزت اسلام قدم برمی‌دارند و روح بزرگشان رفتن زیر بار ظلم را نمی‌پذیرد.

آنهایی که شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دهند هدفشان چیزی جز به بند اسارت کشیدن زنان و لطمه زدن به نهاد مقدس خانواده نیست، می‌گویم الگوی دختران عزتمند  و با شرافت ایرانی باید  زنانی  باشد که عزیزترین ثمره زندگی شان را به میادین نبرد فرستادند تا ما آزاد باشیم.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi