شناسه خبر : 94918
دوشنبه 23 آبان 1401 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمارستان سجاد از دیروز تا امروز!

امضاء محفوظ - اگر عزم جدی برای پیگیری تخلفات بیمه دی وجود دارد، لطفا" این موضوع را پیگیری بفرمایید؛ در نخستین روزی که بیمه دی با بنیاد شهید قرارداد بست، یعنی مهر 1396 ما در بیمارستان سجاد تهران بستری شدیم؛ اما با تجربه چندین ساله ما، وضعیت بستری شدن در بیمارستان به شدت آشفته بود؛ به صورتی که در تمام آن بخش که بستری بودیم، در هیچ‌ یک از اتاق‌ها یک سرویس فرنگی سالم وجود نداشت و در تمامی سرویس‌ها آب بالا زده بود و کلیه تاسیسات بسیار فرسوده شده بود. در حالی‌که زمان جنگ در همان بیمارستان سجاد تهران مدتی بستری بودیم. این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های خصوصی درجه یک پایتخت بود و کاملا" مشخص بود که این بیمارستان خصوصی دیگر توانی برای مدیریت درآمدها و هزینه‌های جاری خود را ندارد.

به غیر از آن کیفیت و کمیت وضعیت تغذیه بیماران بستری هیچ تعریفی نداشت و اسفبار بود. ضمن اینکه در زمان بستری شدن در بیمارستان‌های مختلف، به ما یک بسته وسایل شخصی بهداشتی رایگان شامل: حوله، لیوان و... می‌دادند که ما هم به طور معمول آن را دریافت نمودیم ولی مبلغ این بسته(50 هزار تومان) را با اجبار تمام در زمان ترخیص از تمامی بیماران گرفتند.

در آنجا مسئولان بیمارستان از ما می خواستند به دوستان جانبازمان توصیه کنیم که اگر می‌خواهند مانند ما تحت درمان باشند یا حتی چکاپ کنند، این بیمارستان خصوصی تمام جانبازان را پذیرش می کند. در حالی‌ که تمامی بیماران جانباز بستری از خدمات‌رسانی و مراتب‌ درمانی خود به شدت گلایه داشتند.

جای حیرت بود که این بیمارستان چگونه به جانبازان بیمار خود سرویس می‌داد؟!

نتیجه‌گیری:

این بیمارستان خصوصی در آستانه ورشکستگی با قراردادی که با بیمه دی بسته، خود را از بن بست نجات داده است! جانبازان و ایثارگران قربانی این تجارت می‌باشند یا به نام ایثارگران به کام سوداگران؟!

فقط کافی‌ست قراردادهای بیمه دی با مراکز درمانی، از روز اول مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشخص گردد حق بیمه جانبازان در چه مواردی هزینه شده که اکنون بیمه دی می‌گوید حق بیمه جانبازان از سوی دولت و بنیاد پرداخت نمی‌شود و مظلوم نمائی می‌کند...

 سپاس و تشکر

امضاء محفوظ

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi