شناسه خبر : 94923
یکشنبه 15 آبان 1401 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو شغله‌ها هم قادر به تأمین هزینه زندگی نیستند

گاردین:آمریکایی‌ها به خون‌فروشی افتاده‌اند

روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی با اشاره به تشدید بحران اقتصادی در آمریکا و فشار این مسئله به کارگران این کشور از رواج خون‌فروشی در این کشور خبر داده و نوشته «میلیون‌ها آمریکایی به دلیل افزایش تورم در حال حاضر دو یا چند شغل برای تامین مخارج زندگی دارند.»
در گزارش این روزنامه انگلیس آمده: «کشه لوئیز یک کارگر آمریکایی است که دو شغل دارد و اکنون درصدد پیدا کردن شغل سوم است تا بتواند از پس افزایش ۲۰۰ دلاری اجاره ماهیانه آپارتمانش برآید. لوئیز به ما گفته من همیشه خسته ام. یک هفته مرخصی گرفتم تا در ازای دریافت پول، پلاسما اهدا کنم. من به معنای واقعی  کلمه خونم را می‌فروشم تا بتوانم بخورم، زیرا چاره دیگری ندارم.» وی در پنج سال گذشته بی‌خانمان بوده و قبلا به دلیل خوابیدن در اتومبیلش از کار اخراج شده است. لوئیز گفت: «همه دوستان و خانواده من چند شغل دارند. هیچ چیز مقرون به صرفه نیست و موانعی که برای نگه داشتن مردم در چرخه فقر ایجاد شده، به نفع ثروتمندان جامعه است. ما زندگی نمی‌کنیم بلکه به سختی زنده می‌مانیم و چاره‌ای جز ادامه این کار نداریم.»
 به گزارش ایرنا به نقل از این گزاش براساس داده‌های سرشماری ایالات متحده، آمریکایی‌های بیشتری طی دو دهه گذشته دو شغل یا بیشتر داشته‌اند. در این میان، زنان بیش از مردان مشاغل متعددی داشته‌اند و چند شغلی در میان کارگران با دستمزدهای پایین رایج‌تر است.طبق اطلاعات ارائه شده از سوی اداره آمار کار، بیش از ۴۰۰ هزار آمریکایی در دو شغل تمام وقت مجبور به کار هستند.بسیاری از این کارگران برای امرار معاش چند شغل دارند و اغلب بیش از ۴۰ ساعت در هفته کار می‌کنند.

 

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi