شناسه خبر : 94949
یکشنبه 15 آبان 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد شهید: دشمن از عدم روایت‌گری تاریخ حماسی ما سوءاستفاده می‌کند

رئیس بنیاد شهید: دشمن از عدم روایت‌گری تاریخ حماسی ما سوءاستفاده می‌کند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دشمن از عدم روایت‌گری تاریخ حماسی ما سوءاستفاده می‌کند.

نشست خبری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول زاده در حال برگزاری است. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست گفت: حوادث اخیر نشان داد که ما همچنان امنیتمان مردم‌پایه است و روح سلحشوری و روح استقلال‌خواهی، روح وطن‌خواهی، روح اسلام‌خواهی در مردم ما زنده است.

شهدای ما مردمی هستند که یا مظلومانه به شهادت رسیدند و یا پاسداران امنیت کشورند و داوطلبند. جزو کادر و نیروهای رسمی نیستند. این امر نشان می‌دهد همان طور که انقلاب بر پایه حرکتی مردمی به پیروی رسید در فتنه های اول انقلاب و ترورهای داخلی، مردم پای کار بودند. در دفاع مقدس وقتی مردم به میدان آمدند، امروز هم مردم، امنیت‌‍ساز هستند. وی افزود: حضور و شور بی‌نظیر مردم در همین تشییع پیکرهای مطهر شهدای امنیت از اقوام و مذاهب و جنسیت‌های مختلف و استقبال عظیمی که صورت گرفت، همگان دیدیم. خیلی دشمن تلاش می‌کند از طرق مختلف سبب یأس و دلزدگی مردم شود. مشکلات گوناگون را تشدید و مردم را مأیوس کند تا ملت از حمایت خودشان از نظام دست بردارند و بر ملت غلبه کند. دشمن فهمیده نقطه قوت نظام، حمایت مردمی است، اما هر بار مردم آنها را پشیمان می‌کنند.

قاضی‌زاده با تصریح بر اینکه حفاظت و حراست از دستاوردهای ایثار و شهادت وظیفۀ رسانه‌هاست، گفت: ملت ما را فداکاری‌های و ایثارگری‌های حافظان امنیت حفظ کرده است، وگرنه در همان ابتدای انقلاب، کشور را تجزیه کرده بودند. ابتدای انقلاب آمدند بلوچستان و کردستان و ... را تجزیه کنند و ببرند، در داخل کشور هم می‌خواستند دولت‌های دیکتاتوری ایجاد کنند، اما به حول و قوه الهی نتوانستند. ما 17 هزار شهید ترور داریم. حفظ این دستاوردها وظیفۀ رسانه است.

وی افزود: باید بدانیم دشمن از عدم روایت‌گری تاریخ سوءاستفاده می‌کند. وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی بیاید، از این زاویه است. آمریکایی‌ها دشمنی را از جایی شروع کردند که دولت وقت ما می‌خواست با آمریکا رابطه داشته باشد. به همان هم رحم نکردند و کودتا کردند.

در حال تکمیل است....

منبع: خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi