شناسه خبر : 94960
دوشنبه 16 آبان 1401 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست فراکسیون شاهد مجلس برای برخورد با عاملان اغتشاش

رئیس فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) از مسئولین و دولت‌مردان خواست هرچه سریع‌تر با عاملان و طراحان شرایط به‌وجودآمده برخورد کنند.
 
درخواست فراکسیون شاهد مجلس برای برخورد با عاملان اغتشاش/فرزندان شهدا در ادامه راه پدران شهیدشان پای کار انقلاب ایستاده‌اند

سمیه محمودی نماینده مردم شهررضا گفت: مردم فهیم و صبور ایران اسلامی در طول چهار دهه بارها با دسیسه‌ها و دشمنی‌های متعدد خارجی و داخلی مواجه بوده‌ است و آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت و تعالی ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ است.
فرزند سردار شهید غلامرضا محمودی با محکوم کردن اقدام تروریست‌ها در به خاک و خون کشیدن عده‌ای از فرزندان این مرز و بوم در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حمله تروریستی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دست‌پروردگان آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر چهره کریه خود را نمایان و از شرایط به‌وجودآمده در کشور سوءاستفاده کردند.
رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت تصریح کرد: فراکسیون فرزندان شاهد در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اغتشاش و رفتارهای خشونت‌آمیز، آمادگی خود را برای پیگیری مطالبات به حق، صحیح و مطابق با احکام و قوانین مردم اعلام می‌دارد و از مسئولین و دولت‌مردان می‌خواهیم هرچه سریع‌تر با عاملان و طراحان شرایط به‌وجودآمده برخورد نمایند و در بهبود شرایط زندگی مردم و احقاق حق ملت از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
نماینده جامعه ایثارگری اصفهان، در پایان اشاره کرد: فرزندان شهدا سال‌های سال رنج نبودن پدر را به خاطر استقلال آزادی و تحقق آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی و در حمایت از مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت فقیه تحمل نمودند و قطعاً همچنان برای بهبود شرایط مردم و تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی، در ادامه راه پدران شهیدمان پای کار انقلاب ایستاده‌اند.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
من بعنوان فرزند شهید اولا فراکسیون سیاسی را مقابل راه و خواست و وصیت شهدا دانسته و میدانم .
حساب تروریست بی رحم وحشی با معترضین مدنی که بخاطر نبود فضا برای اعتراض به تبعیض و تورم همیشه به نافرمانی مدنی و متاسفانه با حضور عده ای معلوم الحال مختوم به اغتشاش می‌شود را همانطور که رهبر انقلاب نیز اشاره کرد جدا میدانم.
بفکر حفظ خون پدرت هستی گزارش دو صد من کاغذ هیێت تحقیق و تفحص مجلس_دوران احمدی نژاد_ را برای یکبار هم که شده بخوان و پیگیری کن . متاسفانه تغییر دولت ها در ایران مساوی مختومه شدن اختلاس وخیانت هاست.نان بهم قرض دادن مد شده. طرف خلع مسولیت می‌شود مدتی استراحت تادوباره شاهد این چرخه باطل باشیم.شرکت شاهد،اختلاس بنیاد شهید و ...عزیز وقتی جانبازان پیگیر غرامت از عراق(بنفع تمام کشور مثل کویت که تا ریال آخر را ازبعثیهای قاتل گرفت و ....)بازداشت کردند کجا بودی ؟ بافراکسیونتون خواب مصنوعی بودید ؟ حتما باید مردم قربانی تروریست ها شوند تاقلم در دست شماها در دو خط بیاد خون قربانیان مظلوم ترور و نا امنی که بانی آن برخی مسولان زخارف پرست علی الخصوص دوتابعیتی های جاسوس بودند، بچرخد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi