شناسه خبر : 95089
چهارشنبه 18 آبان 1401 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان«صمد و حبیب باقری» آسمانی شد

حاجیه خانم «فاطمه سلطان بیگ بابایی ستوباد» مادر معظم شهیدان والامقام «صمد و حبیب باقری» از استان آذربایجان شرقی آسمانی شد.
 
مادر شهیدان والامقام «صمد و حبیب باقری» آسمانی شد
حاجیه خانم «فاطمه سلطان بیگ بابایی ستوباد» مادر شهیدان والامقام «صمد و حبیب باقری» صبح امروز، سه‌شنبه 17 آبان ماه در سن 92 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
«صمد باقری» هفتم آذر 1338 در آذرشهر به دنیا آمد. او که ازدواج کرده و صاحب 2 فرزند بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دوازدهم فروردین 1362 در دزفول مجروح شد و سوم آذر 1380 در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از جانبازی به شهادت رسید. «حبیب باقری» هم متولد نهم خرداد 1344 در آذرشهر بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود، در بیست و پنجم اسفند 1366 در ماووت توسط نیروهای بعث عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکرهای مطهر هر 2 شهید والامقام در گلزار شهدای آذرشهر به خاک سپرده شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت این مادر گرانقدر را تسلیت گفت.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi