شناسه خبر : 95104
چهارشنبه 18 آبان 1401 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان‌های استان تهران شد

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان‌های استان تهران شد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب کرد.

عبدالرضا عباسپور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: نخستین وظیفه مهم در نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هر چه بتوانیم شهدا را بیشتر به جامعه معرفی کنیم می‌توانیم نقش اثرگذارتری در آگاه‌سازی جامه داشته باشیم.


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امسال نخستین سال اجرای برنامه‌های عملیاتی در بنیاد شهید است و به‌صورت الکترونیکی فعالیت‌ها قابل رصد است و بنیاد شهید و امور ایثارگران از جهت ارائه خدمات و رسیدگی به نیازها موفق عمل کرده است.

در بخش دیگر این مراسم عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به ایثارگران نیازمند روحیه‌ جهادی و رفتار عالمانه و هوشمندانه است، خاطرنشان کرد: انتقال مفهوم ایثار، گذشت و شهادت به نسلی که شاید دوران دفاع مقدس را درک نکرده جز با بهره بردن از ابزار هنر و نشر جذابیت‌های حماسی آن دوران میسّر نباشد و این امر نیازمند کار فرهنگی بی‌وقفه و ارائه برنامه‌های ترویجی مرتبط است.

رضایی افزود: خدمت در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با تکریم و عزت ایثارگران همراه باشد و این عزت برآمده از خون پاک شهیدان و نفس‌های جانبازان سرافرازی است که در راه دفاع از ارزش‌ها و صلابت کشور آسیب دیده‌اند.  خدمت به ایثارگران یک فرصت و نعمت الهی است. خدمتی که با علاقه و اخلاص همراه باشد، دعای خیر و حضور انفاس قدسی شهیدان را در پی دارد.


وی کسب رضایت ایثارگران را در راستای دریافت خدمت با عزت به عنوان یک اصل مهم دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران و امتداد این عزت و افتخار، حاصل خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی است که برای این نظام سنگ تمام گذاشتند و اگر کاستی‌هایی نیز در مسیر خدمت وجود دارد باید در گفتمانی صمیمی و از باب تکریم با خاندان معظم شهدا و جانبازان عزیز مطرح شود.


سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب کرد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های عبدالله مرتضوی در دوران خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران قدردانی شد و حکم انتصاب عباسعلی رضایی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به وی اعطا شد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi