شناسه خبر : 95244
یکشنبه 22 آبان 1401 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوشته ای در باب اغتشاشات اخیر

آخرین ترفند شیطان!

فاش نیوز - آیت اللهی راستگو و سالم داشتیم ولی متاسفانه یکی دو تا از معتمدانش در دام اطلاعات صدام افتادند. گاهی اخبار آلوده به کذب را به ایشان منتقل می‌کردند و او را هدایت می‌کردند تا مواضع و تصمیمات و سخنان شیطان‌پسند و باب میل صدام ارائه کنند که منجر به ناآرامی مسلحانه و غیر مسلحانه و عرب‌کشی و عجم‌کشی و لر‌کشی و حتی درگیری مذهبی و... گردید و ندانسته مقدمات طرح صدام برای یورش به ایران را مهیا می‌کرد. امام خمینی(ره) ایشان را به قم دعوت نمودند و ... حضرت مولوی، خود شخصا در صحنه حضور نداشتند و لذا نقل ماجرا را از شاهدان که معتمد می‌دانند، شنیدند و بر اساس آن موضع‌گیری می‌فرمایند و احتمالا اطرافیان و معتمدان خود را هرازگاهی در بوته آزمون و راستی‌آزمایی قرار نمی‌دهند تا موجب تقویت «دقت» اطرافیان و معتمدان گردند.

همین «عدم راستی‌آزمایی دوره‌ای اطرافیان» یکی از آیت الله‌ها؛ باعث شد خیل عظیمی از مریدان و مقلدین خود را از دست بدهد و موجبات ضرب و شتم و معلولیت و قتل ده‌ها بیگناه گشت در حالیکه معروف بود آزارش به مورچه هم نمی‌رسد و واقعا دقت وافر هم می‌کرد تا مورچه‌ای زیر پای او نماند.

من به‌شخصه روحانیون ادیان ابراهیمی را سالم و راستگو و بزرگوار می‌پندارم و تاکنون که با «خواهر روحانی مسیحی»، «ماموستا»، «کشیش آشوری»، «روحانی اهل تسنن» و «روحانی شیعه» و... افتخار و توفیق هم‌صحبتی داشتم هم احترام خاصی گذاشتم و هم شاکر بودم. چه اصراری هست برخی افراد را چهره کنیم؟ و عین سلبریتی‌ها بالا ببریم و هر حرف و هر گفته‌اش را در رسانه‌های خود نشر دهیم. این‌کارها او را تشویق می‌کند که مواضع تندتر و اظهار فضل بیشتری بکند. در همان روز شایعه می‌شود که روحانی اهل تسننی حکم جهاد با جمهوری اسلامی داده و تعدادی جوان مرید آن روحانی اهل تسنن (که در نماز جمعه هم حضور نداشتند) به سوی محل نماز جمعه می‌روند و سعی در تسخیر کلانتری برای «مسلح شدن» می‌کنند و فیلم هم در سیما نشان داده شد که مهاجمان بعد از پوشاندن دوربین مدار بسته؛ (و غافل از اینکه دوربین زوایه مقابل پوششی هم هست) با اسلحه گرم به داخل کلانتری شلیک می‌کنند (البته به حضرت مولوی عبدالمجید چنین وانمود شده که تیراندازی بدون مقدمه و بدون اخطار کلانتری موجب شروع اغتشاش شده است.)

بدیهی است کلانتری از پشت پنجره‌های ساختمان خود از محوطه حیاط(چهار دیواری) خود دفاع کند و با هدف فراری دادن اشرار مهاجم و خاتمه دادن به درگیری مسلحانه به سوی فرد تیراندازی کننده شلیک کند. 

مگر یادمان رفته در کردستان، یک ستون عظیم ارتش با سنگر گرفتن اشرار پشت زن و بچه(سپر انسانی) تماما و تا نفر آخر، قتل عام شدند؛ بدون آنکه حتی یک تیر شلیک کنند؛ محبوب و مشهور(به قولی سلبریتی) شدن آخرین ترفند شیطان است که از دل مسلمان خارج می‌شود تا مومن و خالص گردد.

در اغتشاشات قبلی و اخیر برخی‌ها برنامه ریخته بودند تا با شلیک از میان دانشجویان معترض(نه همه دانشجویان) به سوی یگان ویژه پلیس شلیک کنند و یگان ویژه را وادار کنند که پاسخ مسلحانه بدهد و به خیال خود 17 شهریور بسازند (کاری که در تبریز در سال 1378 با شلیک از بین دانشجویان و از داخل دانشگاه به سوی کتاب‌فروشی و تبلیغات مستقر در محل، منجر به شهادت «طلبه بسیجی شهید، محمد جواد فرهنگی» فرزند روحانی و دانشمند معروف تبریز، مرحوم آیت ا.. میرزای علی بستان‌آبادی(فرهنگی) و برادر نماینده مجلس، سردار دکتر محمد حسین فرهنگی شد). چرا که مشارکت 49% مردم در انتخابات ریاست جمهوری اینها را به این نتیجه اشتباه رسانده که نظام با ریزش طرفدار مواجه شده و در ایران کمتر از 10% طرفدار نظام هستند (گویا نمونه‌گیری از صحبت های مدیران دولتی دایم المدیر (که «شمرابن ذی‌الجوشن» و «مختار» و «صلیبیون» و «صلاح‌الدین یوسف ایوبی» هم بیاید این «مقام پرستان» مدیر هستند و مشغول چپاول و خیانت)  و اساتید دانشگاه های دولتی آدم را به اشتباه محاسباتی می اندازد). 

مانند اینکه در مورد حجاب در میدان محسنی نمونه‌گیری کنیم و اعلام کنیم کمتر از یک درصد زنان تهران با حجابشان چادر است و یا داخل حرم شاه عبدالعظیم یا امامزاده‌ای(که چادر اجباری باشد) نمونه گیری کنیم و اعلام کنیم صد در صد زنان تهرانی چادری هستند. در حالیکه از دو مورد غافل بودند؛ اولا هسته‌ی فوقِ سخت طرفدارِ نظام (به قول دوستی که می‌گفت اینها مسیحی‌تر از پاپ هستند) که هنوز وحدت (غیر رسمی و پیچیده) منسجم با تعصب خشک و مهیای عمل‌گرایی کف میدان دارند.

بعد آن هسته خشک، لایه‌های مختلف طرفداران آگاه، منطقی، اعتقادی نظام حضور دارند که بر حسب تحلیل‌های علمی تا زمانی که نسل اول انقلاب (بخصوص هسته سخت متعصب) زنده هستند، انقلاب‌ها آسیبی نمی‌بیند و شورش و کودتا و ... محکوم به شکست است و در بدترین حالت تنها منجر به جنگ‌های بی‌ثمره داخلی می‌شود.(برداشت آزاد از نقل و قول سران کودتای نوژه از زبان مسئول سیا در دادگاه‌؛ در سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و...).

ثانیا؛ تلاش یگان بر عدم شلیک به خاطر ترس از خون ناحق نیست؛ چون شرع مقدس(شیعه و سنی) حکم «سد معبر» و «قطاع‌الطریق» و ایجادکنندگان رعب و وحشت و ناآرامی یا اشرار مسلح مهاجم را مشخص کرده است. همان طوری‌ که مالک اشتر حکم را در حضور حضرت امیر(ع) اجرا نمود‌، امام یا مسلمانی معترض آن(چرا جلسه دادگاه برگزار نشد و...) اقدام نشد، بلکه نظام تک تک حاضرین در اعتراض و اغتشاش را سرمایه و نیروی خودی می‌داند (مگر آنکه سندی بر جاسوسی آنها موجود باشد) که روش اظهار انتقاد یا اعتراض تندی را برگزیده و یا موقتا تحت تاثیر هجمه و بمباران «راست آلوده به دروغ» اغیار معاند ایران و ایرانی قرار گرفته باشد.

| وحید نادر

اینستاگرام
سلام یاد شعرحافظ افتادم .
شب تاریک وبیم موج گردابی چنین حائل
کجا دانند حال ما سبک باران ساحل ها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi