شناسه خبر : 95331
دوشنبه 23 آبان 1401 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۵۳ شهیداستانداری خراسان جنوبی برگزار می‌شود

حسینی گفت: یادواره 53 شهید منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه خراسان جنوبی ‌برگزار خواهد شد.

 

یادواره 53 شهید منتسب به استانداری خراسان جنوبی برگزار می‌شود«احمد حسینی» مسئول پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یادواره شهدای منتسب به کارکنان استانداری خراسان جنوبی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره  امروز دوشنبه 23 آبان‌ ساعت 18 در حسینیه جماران برگزار می‌شود، تصریح کرد: از «سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی برای سخنرانی در این یادواره دعوت شده است.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی گفت: از جوانان عزیز که به دنبال تبیین مسائل روز جامعه هستند نیز دعوت می‌شود که از فرصت حضور این مهمان ارجمند کشوری استفاده کنند.

حسینی به تأکید شخص استاندار مبنی بر تشکیل قرارگاه ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این یادواره در حقیقت آغاز به کار قرارگاه ایثار و شهادت است و تا هفته دفاع مقدس سال آینده برنامه‌های دیگری هم در قالب این قرارگاه تعریف شده که به مرور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال آینده 50 یادواره شهدا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان برگزار می‌شود و از دل آن سبک و شیوه زندگی شهدا احصا خواهد شد تا جهت بهره‌برداری و آشنایی با سیره شهدا در اختیار عموم قرار گیرد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند اما ما نیازمند آشنایی با سیره و روش شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: کارهای پژوهشی هم در این قرارگاه انجام می‌شود و در هفته دفاع مقدس سال آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi