شناسه خبر : 95435
پنجشنبه 26 آبان 1401 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز فاز اقدام مسلحانه در ایران

حوادث چهارشنبه در تهران، ایذه و اصفهان نشان می‌دهد، تجزیه‌طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند.

آغاز فاز اقدام مسلحانه در ایران

حوادث چهارشنبه در تهران، ایذه و اصفهان نشان می‌دهد، تجزیه طلبان پس از ناکامی در اعتصاب و اغتشاشات وارد فاز اقدام مسلحانه شده‌اند.

این اقدام با هدف تحریک مردم و نیروهای انتظامی برای ایجاد جنگ داخلی انجام می‌شود.

تجزیه طلبان افزایش سطح خشونت و درگیری را در دستور کار قرار داده‌اند. فحاشی‌های رکیک، حملات وحشیانه به پلیس با سلاح سرد و حالا استفاده از سلاح جنگی برای کشتن مردم، نشان از برنامه جدید آنها می‌دهد.

در هفته‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.

پیشتر جان بولتن و برخی مقامات و عوامل مرتبط با جریانات ضدایراتی اعلام کرده بودند که اغتشاشگران در ایران را مسلح کرده‌اند.

همزمان برخی افراد و رسانه‌ها به صورت هدفمند با تحریک سیاسی، مذهبی و قومیتی عملا زمینه را برای اقدامات تروریستی مهیا می‌کنند.

پلیس برای جلوگیری از کشته شدن احتمالی اغتشاشگران، اصرار دارد در مهار اغتشاشات از سلاح جنگی استفاده نکند. 

برخی اتفاقات اخیر را از لحاظ شباهت با حوادث ابتدای دهه ۶۰ مقایسه می‌کنند.

در حوادث تروریستی روز گذشته ایذه و اصفهان که به شکل واحد به رگبار بستن مردم و نیروهای حافظ امنیت از روی موتور سیکلت صورت گرفت، ۷ تن شهید و ۱۲ نفر مجروح شدند.

به نقل از فارس

اینستاگرام
مرگ بر منافقین
اینها رو آقای شمخانی هم میدونه ....چرا اینقدر دارن مماشات میکنن ؟؟؟دیروز رئیس جمهور داره فریاد میزنه میگه در حوادث اخیر خوب عمل نکردید حاضرین که اتفاقا منظور رئیس جمهور هم با اونها بود با کمال پر رویی دارن سر تکون میدن ....نیروهای امنیتی سطح پایین هم که عملکرد خوبی ندارن وبجای اینکه مردم رو به آرامش دعوت کنن بدتر ناسزا و فحش میدن ..وقتی در سوریه اون اتفاقات افتاد سردار شهید با نیروهاش قول داد که خیلی سریع این وضعیت درست میشه و جان خودش رو هم فدا کرد ..یعنی درحال حاضر ما یکی مثل سردار سلیمانی نداریم که این وضعیت رو ختم به خیر کنه ....امروز تو بهشت زهرای تهران به خانواده شهدا خیلی بی احترامی شد .همونهایی که همیشه یار و یاور این انقلاب بودن ..من با اینکه خیلی مشکلات دارم ولی تاحالا تو هیچ یک از این اتفاقات شرکت نکردم و به حرف های رهبرم گوش دادم ...ولی امروز تو بهشت زهرای تهران بخاطر اینکه داشتیم میرفتیم سر مزار پدر شهیدم مامورین خیلی به ما ومخصوصا به خواهرم که وقتی پدرم شهید شد شیش ماه بیشتر نداشت فحش دادن وانگ ضد انقلاب بودن و جیره خواربودن معصومه علی نژاد زدن ....ای کاشک اینقدر بی وجدان نبودیم و قدر خونهای ریخته شده رو میدونستیم...خطاب به اون مامورها عرض میکنم امنیتی که داشتیم حاصل خونهای پدران ما بود و امنیت الان حاصل رفتار شماست
دشمن، فرماندهان اطلاعات سپاه را نشانه رفته!
به هوش باشید.
دشمن، از پاسداران، وحشت دارد.
پاسداران، بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس را مسلح کنید.
رزمندگان جنگ، همانهایی هستند که به بسیجی بی ترمز معروف بودند!
آماده ایم تا دشمنان ولایت و این سرزمین را قلع و قم کنیم.
تخته گاز میریم جلو...
در گمتر از 24 ساعت، ختم قائله.
تمام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi