شناسه خبر : 95515
شنبه 28 آبان 1401 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سازمان سینمایی چقدر شُلی!

رضا - متاسفانه مدیران میانی دولت همان مدیران دولت قبلی هستند که هنوز بر مسند کار هستند و نارضایتی ایجاد می کنند. هم در تیم اقتصادی هم در تیم فرهنگی کشور.

 در این آشوب ها دیدیم که سلبریتی ها چه آتش بیار معرکه شدند و دست به تحریک مردم زدند. ولی سازمان سینمایی به جز یک بیانیه ضعیف چه کاری کرد؟ در اصل باید اینان به جای برخی معترضین ناآکاه نوجوان زندانی شوندو اصغر فرهادی که مرتب بیانیه میدهد اول کلاس های آموزشی اش را که صدها میلیون تومان درآمد دارد و سایر آموزشگاه های این سلبریتی ها باید بسته شود. از این کشور پول در میاورند آن وقت در کنار دشمن قرار می گیرند.

ولی سازمان سینمایی که فعالیت گروه سینمایی ارشاد استان تهران را لغو کرده و خودبخود بر جو نارضایتی هنرمندان می افزاید باید پاسخگوی اقدامات مخرب سلبریتی ها باشد و به جوانان حزب الهی اجازه فعالیت سینمایی بدهد و مجوز ساخت سینمایی را فقط محدود عده خاصی به نام تهیه کننده نکند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi