شناسه خبر : 95523
یکشنبه 29 آبان 1401 , 08:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی

معاون رئیس جمهور در ادامه سفر استانی به اصفهان با نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی‌زاده هاشمی با آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی/ ایثارگران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در صحنه هستند
 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار بابیان اینکه خوشبختانه همه مسئولان افراد متدین و طرفدار انقلاب هستند، گفت: هم‌اکنون مشکلی برای باور ارزش‌های انقلاب اسلامی نداریم بلکه مشکل در تشخیص موضوع و حساسیت نسبت به آن و راه‌حل‌هاست. امروز همه امور دولتی شده است و همه منتظر هستند تا دولت همه اقدامات را انجام داده و مسئول همه امور باشد که نگاه درستی نیست.
معاون رئیس جمهور افزود: در تجمعی که روزهای گذشته در مقابل سفارت آلمان انجام شد، حدود 2 هزار نفر از جانبازان شیمیایی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور پرشوری داشتند و مواضع و اقدامات این کشور را محکوم کردند.
وی با بیان اینکه باید تلاش کرد گفتگو حکومتی نشود، افزود: ایثارگران در عرصه‌های مختلف حضور موفقیت‌آمیز دارند و باید از ظرفیت‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف استفاده شود. ایثارگران همچون همیشه در دفاع از انقلاب در صحنه هستند و به عنوان نمونه با پیشنهادی که صورت گرفت در مراسم بدرقه تیم ملی مادر شهیدان «خالقی‌پور» حضور یافتند و برای اعضای تیم ملی صحبت کرند و امیدواریم شرایطی فراهم شود که آرتین سرایداران به همراه خانواده‌اش برای تشویق تیم ملی در دوحه قطر حضور یابند.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه فتنه جدید هم نیاز کشور برای طی یک مرحله رشد است، تأکید کرد: بر اساس جمله‌ای که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند «فرصتی که در تهدیدها هست در خود فرصت‌ها نیست»، ما به این تهدید که فتنه عظیمی هم هست باید به چشم یک فرصت، هم برای رشد مردم و هم رشد جریان انقلابی نگاه کنیم. امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع حکومتی و دولتی نیست، بلکه یک امر بر حکومت و دولت است و نقش جریان انقلابی نظارت بر جامعه و نه پیروی از دولت و مجلس و همچنین تائید یا اصلاح اقدامات آنان است.
وی افزود: آن چه امروز ما باید آغاز کنیم هم‌زبانی و ایجاد پیوند است و اگر این اتفاق بیفتد موج عظیمی به وجود می‌آید که امور را اصلاح می‌کند.
آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نیز در این دیدار با تشکر از خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارائه می‌کند، گفت: روز 25 آبان در اصفهان 370 شهید در یک روز تشییع شدند که باید بیش از گذشته به آن پرداخت. در آن زمان این شهدا شناسایی و تحویل خانواده‌هایشان شدند، بسیاری از این عزیزان دانش‌آموزان دبیرستانی بودند که می‌خواستند پیکر پاک شهدا را به دبیرستان محل تحصیلشان هم ببرند، زیرا به عنوان مثال ما در دبیرستان هاتف 16 شهید داشتیم که دانش‌آموز آنجا بودند، پس‌از انتقال این 370 شهید به میدان امام، تشییع این عزیزان بسیار عظیم و باشکوه برگزار شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه این موضوع بخشی از هویت اصفهان است که در تاریخ صدر اسلام و انقلاب هم نظیر ندارد و یک بار اتفاق افتاده تأکید کرد: این نمونه خاصی است که مردم اصفهان نباید فراموش کنند، البته من احساس می‌کنم نسل جدیدی که آمدند با این مسائل آشنا نیستند و این موضوع از کم‌کاری ماست که باید آن حادثه عظیم را بیشتر به نسل جدید منتقل کنیم. زمانی من پیشنهاد دادم که برای این 370 شهیدی که از میدان امام تشییع شدند یادمانی تدارک دیده شود.
امام‌جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: ما باید فرهنگ شهادت را بنابر تاکید مقام معظم رهبری حفظ کنیم، تأکید ایشان بر انقلابی بودن و جهاد تبیین همین است و اگر جوانان از این موضوعات فاصله گرفتند، در پی همین اغتشاشاتی که امروز در کشور شاهد هستیم از فضای دیگری سر در می‌آورند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
آقای قاضی زاده ریاست محترم بنیاد شهید ؛ شما چه در دیدارها و چه در گفتگو با رسانه ها برای جانبازان و ایثارگران یکسره تعارف تیکه پاره می کنید و دریغ از خدمت و حمایت از این خانواده های نیازمند که به شدت تحت فشار هستند .
بخصوص خانواده جانبازان اعصاب و روان درصد پائین که نیاز به دارو و درمان دارند
شربت به دست غیر و به جان رفیق زهر
در حیرتم که من بستانم کدام را
قاضی زاده هاشمی یعنی تو شربت ماهی دویست سیصد میلیون تومان ماهانه مدیران ارشد بنیاد را نمی بینی؟ فکر کردی به رفقایت که یک میلیون میگرفتن سه میلیون کردی هنر کردی؟
قاضی زاده هاشمی من دو سال است بعد از 14 سال در صف انتظار وام مسکن بودم دو سال است ما را معطل کردند هفت میلیون دادم تصفیه حساب وام قبلی را پاک کردم بعد از یک سال قول صد در صد الان می گویند کسانی که سال 1400تصفیه حساب کردند نه فقط کسانی که سال 1399 تصفیه کردند وام تعلق می گیرد خوب قاضی زاده هاشمی لااقل جواب منو بده فقط گفتار درمانی نکن
خدا کند فاش نیوز این سوال منو از رئیس بنیاد منتشر کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi