شناسه خبر : 95884
پنجشنبه 10 آذر 1401 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰%آران و بیدگلی به شهدا پیوست

جانبازشهید"ماشاءالله گلی نوش‌آبادی" ظهر روز پنج‌شنبه ۱۰آذر، پس از سال‌ها صبر بر رنج های ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست....

فاش نیوز- "ماشاءالله گلی نوش‌آبادی" از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در سن ۶۴سالگی، ظهر روز پنج‌شنبه ۱۰آذر، پس از سال‌ها صبر بر رنج های ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست.

گ

شهید ماشاءالله گلی نوش‌آبادی جانباز۷۰ درصد، بسیجی گروهان امام محمدباقر(ع) از لشکر ۱۴امام حسین(ع) بود که در عملیات‌های مهمی از جمله فتح المبین شرکت داشت و سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه مجروح و قطع نخاع شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

شهر نوش آباد از توابع آران و بیدگل با ۱۲ هزار نفر جمعیت، بیش از ۱۵۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

پیکر پاک جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی دوران دفاع مقدس، شهید 'ماشاالله گلی نوش آبادی ' روز شنبه (۱۲آذر) با حضور شمار زیادی از مسوولان و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر کاشان تشییع شد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان در آیین تشییع این جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس گفت:جانبازان، قهرمانان واقعی و همیشگی این کشور بوده و شاید باید در کنارشان و با آنها زندگی کنیم تا به درستی بفهمیم چه سختی هایی را تحمل می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی افزود:امروز توفیق تشییع این شهید بزرگوار نصیب مردم شریف کاشان شد چون ثواب تشییع مومن بسیار زیاد است.

شهید ماشاالله گلی نوش آبادی، پس از تحمل سال ها درد مجروحیت، روز پنجشنبه (۱۰آذر) در بیمارستان بهمن تهران به جمع شهدا و یاران سرافزار شهیدش در دوران هشت سال دفاع مقدس پیوست.

این شهید بزرگوار، اول فروردین ۱۳۳۷ در شهر نوش آباد به دنیا آمد و سی و یکم تیرماه ۱۳۶۱ در عملیات رمضان، منطقه شلمچه از ناحیه کمر مجروح و قطع نخاع شد و پس از تحمل ۴۰ سال درد مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.

قرار است پیکر پاک این شهید عزیز روز یکشنبه در زادگاهش شهر نوش آباد آران و بیدگل در محل گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شود.

اینستاگرام
خوشبحال جانبازان شهید خوشتیپ . تو بهشت طرفدار بیشتری دارن...
ما که کچل و زشتیم...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi