شناسه خبر : 95947
سه شنبه 15 آذر 1401 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ای درود به شرف هرچی مدیره بامرامه!

مرتضی قنبری وفا - معاون تعاون و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز مراحل اجرایی واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط خبرداد. محمود پاکدل با اشاره به دستور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در مورد واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط گفت: دستور معاون اول رییس جمهور به وزارت صمت جهت واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط ابلاغ شده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای این دستور تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت صمت و دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا منعقد کرده که برابر توافقات انجام‌شده، بنیاد شهید اولویت‌های واگذاری خودرو به جانبازان و همچنین نوع خودرو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است. (شناسه خبر: 82477 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400)

لطفاً به این متن خبر فوق که متعلق به ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ می باشد، که در آن تیتر شده «واگذاری خودرو به جانبازان وارد فاز اجرایی شده» توجه فرمائید. اکنون با گذشت حدود بیست ماه از این خبر (بالای یکسال و نیم)، هنوز هم چیزی عوض نشده! فقط آن زمان ریاست بنیاد با آقای اوحدی بوده، که اکنون آقای قاضی زاده تصدی ریاست بنیاد را برعهده دارند و معاونت امور اجتماعی همچنان آقای محمود پاکدل می باشند. با اینحال پس از این همه مدت می بینیم که مسئولان برای واگذاری خودرو جانبازان اما و اگر می آورند! در مقابل، فوتبالیست های ما ناز شصتشان واقعا" با غیرت تیم ملی ولز را شکست دادند، هر کدام حواله یک خودرو خارجی را دریافت نمودند.

نوش جانشان؛ چرا که برای تیم ایران بازی کرده و افتخار آفریدند. فقط تفاوت در این است که این ملی پوشان با پاسکاری توپ فوتبال بازی کردند؛ اما مسئولان بنیاد و دولت با جانبازان و ایثارگران فوتبال بازی کردند و جانبازان را به همدیگر پاس دادند و هر توپی که سزاوار ایثارگران بود، وارد این دروازه خالی بدون دروازه بان کردند؛ چرا که در این شرایط هیچ مدیری و مسئولی نمی آید از دروازه تیم جانبازان و ایثارگران دفاع کند و همگی پشت جانبازان را خالی کرده اند! درود به شما مسئول و مدیر وطن پرست با شرافت؛ درود...!

اینستاگرام
آقای قنبری وفا درود بر شما حالا که ضرب المثل فوتبالی زدید
یاد « ناصر الجوهر » مربی عربستانی افتادم که همیشه پس از اخراج مربی های خارجی جایگزین آنها می شد
حالا بنده خدا جناب پاکدل هم باید با همه مدیران بالا دستی بسازد که معاون بماند
و گاهی خبرهای فسیل شده را دوباره مطرح و جامعه ایثارگری را بر سر زبان ها بیاندازد
مانند آقای دکتر قاضی زاده :
دقت بفرمایید:
۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷خبرگزاری تسنیم :
دکتر قاضی زاده هاشمی اعلام کرد :
یارانه معیشتی جانبازان ۳ برابر شد !!!!
برادر گرامی آقای دکتر :
باتصویب مجلس یارانه معیشتی ««« جانبازان معسر »»» ۳ برابر شده نه یارانه معیشتی
همه جانبازان
شما که سکاندار بنیاد هستید و اینقدر در بیان خبر بی توجه هستید دشمنان چه می گویند!!؟؟
یادش بخیر زمانی که سردار حسین دهقان ریاست بنیاد جانبازان بودند به مدیران زیر دست اعلام کرده بودند حق ندارید اگر اقدامی در جهت رفاه جانبازان انجام دادید را رسانه‌ای کنید
اما مع الاسف اکنون کارها انجام نشده را جار می زنند
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
سلام برادر عزیز جانباز. فوتبالیستا فقط قهرمانان هستند!. اما جانبازان چکار کردند بجز زوال گردن دولت که هی نق می‌زنند؟حالا یه زمانی جوانان و نوجوانان ۱۳ ۱۵ ساله تمام هستی و جان خود برای وطن خود لت و پار شدند دیگه فراموش شده اند،فقط قهرمانان فوتبالیست ها هستند!
نمیری مدیربامرام به خاطر خوندن سرودنصفعونیمه به هرکدام یه خودرو خارجی حواله دادن اگه میگفتن ماشین وطنی میخام به دردجانبازان دچارمیشدن آفرین به این مدیران باغیرت وطن دوست چقدر صریع درچندروزحوله ماشین راتحویل فوتبالیستها دادن باریکلا
سلام ، معمولا اینگونه خبرها قبل از انتخابات شایع میشوند چون میدانند قشر ایثارگر حتما در انتخابات شرکت میکنند فقط جهت میدهند اما خبری که مربوط به قبل از انتخابات بوده چرا این روزها مجددا فعال شده باید از اوضاع سیاسی و اجتماعی جستجو کرد زیرا آقای قاضی زاده را هم پیاله دولت قبل میدانیم.
ماه قبل اجاره خانه دو ماه را با وام پرداخت کردیم که تا سه سال اقساط وام بعلاه اجاره خانه بر دوش خانواده سنگینی میکند زیرا جانباز از حداقل زندگی برخوردار نیست لذا تخصیص خودرو نیز فقط میتواند بخشی از مشکلات مالی را حل کند لذا همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم باید وعده های انتخاباتی نامزدها را ثبت کنند تا پس از گرفتن رای وعده ها را فراموش نکنند.
یکی از وعده های بزرگ آقای رییسی ساخت چهار میلیون واحد مسکن برای اجاره نشین ها بوده که پس از گذشت یکسال و فقدان عمل به وعده موجب دو برابر شدن اجاره خانه شده است.
طبق وعده رییس جمهور محترم انقلابی طی یکسال باید یک میلیون مسکن تحویل متقاضیان میکردند اما همچنان ساخت مسکن پس از ثبت نام متقاضیان در ابهام قرار دارد این ابهام موجب سوء استفاده دلالان مسکن شده است.
فقط خدا میداند اکنون که از پرداخت اجاره خانه عاجز شدیم و قیمت دلار از 36 تومن گذشته و همچنان صعودی میباشد آیا سال آینده میتوانیم با افزایش اجاره خانه امیدوار باشیم یا باید کپر نشین شویم و به دوران بدوی یا انسانهای نخستین در غار زندگی کنیم؟!!
خبرهای صددرصد واقعی اینها هستند که ایثارگران از طریق فاش نیوز عزیز به اطلاع مسئولان میرسانند چون اینها شرایط جانبازی است که از اول جوانی تمام آرزوها و جوانی و همه چیز را فدای خاک میهن و نظام اسلامی کرده و همچنان با چندین مجروحیت مشغول به کار و خدمت به نظام اسلامی میباشد و از خودمان مطمئن هستیم که طی بیش از چهل سال گذشته هیچیک از ارگانهای جمهوری اسلامی هیچ تسهیلات و کمکی دریافت نکرده است.
قنبر جان کجای کاری ایثارگری پله رشد مسئولین است این اقا میخواست رئیس جمهور شود کسی که یک خبر نمیتواند درست رسانه ای کند
بگذریم ماشین دیگه بدرد ما نمیخورد ارزانی خودشان معیشت ودرمان سرسامان بدهند تا از گرسنگی وبی دارویی نمیریم
برادر گرامی آقا محسن
این که شما چه کسی را متعلق به کجا بدانید در ماهیت واقعی افراد تفاوتی ندارد
آقای قاضی زاده از جنس خود آقای رئیسی
و همفکر و هم‌جناح خود ایشان هستند
و سنخیتی با دولت قبل ندارند
اما یادمان باشد در همان دولت قبلی آقای مهندس سعید اوحدی به ریاست بنیاد منصوب و در مدت کوتاه خدمات شایانی از جمله :
پیگیری و پرداخت معوقات جانبازان ماده ۳۸
انعقاد قرار داد مابین بنیاد شهید و وزارت صمت جهت واگذاری خودرو به جانبازان
حالا این که در این دولت ایشان را از قطار خدمت پیاده و آقای دکتر قاضی را جانشین کردند
علتش را از خودشان باید پرسید
سلام عزیز دل اینها فقط مختص خودشان هست به اسم ماست و به کام مدیران
مدارس شاهدرا به اسم ایثارگران تاسیس کردند ولی برای فرزندان ایثارگران شهریه میخواهند بدون تخفیف برای فرزندان مسولین و آموزش و پرورشیها رایگان است یا با تخفیف
ما دیگر تاریخ مصرفمان گذشته لعنت بر مسولین نالایق
برادر انچه گویی اب در هاون کوبیدن است وانچه به گوش کسی نرسد حرف توست ادم میماند در این هیاهوی فریب وریا... در این برهه که هر که بر صندلی صدارت نشست گویی تمام انسانیت هموست. کاش چشم اینطور بود؟؟؟
متن خبر بالا را یکبار باردیگر بخوانید

بعد به تک تک نظرات نگاه کنید

چه چیزی دستگیرتان میشود؟

بی کفایتی مدیران وبرخی دولتمردان...با وعده ی سرخرمن دادنهایشان...

نتیجه ی درازمدت این کارها چه میشود؟

ناامیدی .دلسردی.بیخیالی به باورداشتهای فرهنگی وعقیدتی.بدبینی به مسئولین ومدیران ودرنهایت بد بینی به نظام و...

دراین شرایط : پشتوانه ی اصلی نظام که ایثارگران وملت هستند دچار ریزش خواهندشدو آن میشود که دلمان میلرزد حتی دراینجا ذکرش کنیم!!!

چرا وبه چه دلیل دولتمردان چه در چندین سال پیش وچه درحال حاضر با ملت وبخصوص ایثارگران صادق نیستند؟!

خدای بزرگ خودش نظام وانقلاب را از گزند مدیران نالایق وگاهاً فاسد ودروغگو محفوظ بدارد.
یک دروغ بی شرمانه ، از هزاران دروغ عادی ، شبکه بی بی سی فارسی
مدتی است شبکه بی بی سی فارسی ، اقدام به پخش قسمتی از ماجراهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را تحت عنوان حقیقت های پنهان جنگ عراق و ایران هر چند شب یکبار ، می کند.
برای آنانی که در جنگ تحمیلی نبودند ، شاید این مطالب کمی باور پذیر باشد ، اما برای اشخاصی چون ما که در جنگ تحمیلی حضور داشتیم ، به راحتی مشخص است این شبکه با سیاه نمائی قصد دارد ، ماجرای هشت سال دفاع مقدس را تحریف کرده و بگوید : برای ایران این جنگ ، هیچ سود و دست آوردی نداشته.
در شب پنجشنبه 24 آذرماه در حوالی ساعت 19 عصر ، مجری برنامه شبکه بی بی سی فارسی ، در ابتدا با بیان اینکه به یک فایل صوتی در یک جلسه ، دست یافته که در تاریخ پنجم آذر سال ۶۳ با حضور مقامات و فرماندهان جنگ ضبط شده و با استناد به مطالب گفته شده در این فایل صوتی ، به تجزیه و تحلیل قضایا می پردازد.
جالب آن که مجری هر زمان میخواهد قسمتی از فایل صوتی را پخش میکند و در میان آن خودش می آید از اشخاص و افراد دیگر نقل قول میکند و به ماجرای حواشی "عملیات خیبر" می پردازد ، که در این برنامه آمده این عملیات ، یک عملیات شکست خورده بوده و حتی شهید حسن باقری به عنوان فرمانده عملیات ، بعدها خودش را مقصر این شکست میداند ، در این بین نقل قول می کند به سخنان آقای منتظری ، که آقای منتظری درعملیات خیبر، به بسیجی ها لقب : (حزب الهی های خرکی) میدهد و در قسمتی از آن به خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی و سخنانی از حاج احمد آقا یادگار حضرت امام (ره) اشاره می شود ، ضمن اینکه در این فایل صوتی سخنان آقای شمخانی با مسئولیتی که در آن زمان داشتند ، اکبر گنجی بعنوان فردی مسئول در سپاه وقت و دیگر اشخاصی چون طائب ، حسین دهقان ، محسن رفیقدوست وزیر سپاه وقت و ... نقل می کند که خیلی جای سئوال دارند و حول محور گفتگوها برایند این موضوع ، عدم کفایت سپاه و فرماندهان در مدیریت جنگ ، اختلاف نظرهای بسیار جدی در رده های مقامات ارشد سپاه در تصمیم گیری ، طراحی و اجرای عملیاتهای بزرگ می پردازد و میخواهد با ضد و نقیض گوئی ، در گفتار فرماندهان ، مقصران عملیات بقول خودشان کاملا" شکست عملیات خیبررا برای مردم ایران ، معرفی کند.
اما در این میان یک نکته اساسی مغفول مانده و آن این است ، که خودم در این تاریخ ، یعنی اسفند ماه سال ۶۲ با لشکر ۲۵ کربلا ، در عملیات والفجر ۶ در منطقه چیلات دهلران حضور داشتیم و هنگامی که با اصل راهبردی (اصل غافلگیری) ، دشمن را مشغول خودمان کردیم ، در همان زمان و در همان شب اسفند ۶۲ عملیات خیبر آغاز شد و ایران توانست در این عملیات ، جزیره مجنون را فتح کند ، حال اگر مجری میگفت نتیجه عملیات والفجر ۶ شکست آمیز بود ، شاید باور پذیرتر بود ، چرا که عملیات والفجر ۶ یک عملیات ایذائی و صرفاً برای گمراهی دشمن بود ، تا بتوانیم به نقطه اصلی درعملیات خیبر و اهداف خود در جزیره مجنون بود برسیم ، که رسیدیم.
در باور جوانان و افرادی که در جنگ تحمیلی حضور نداشتند شاید این مطالب که با مغلطه کاری شبکه بی بی سی فارسی همراه بوده و برای آنان تشخیص واقعیت آن میسر نباشد ، اما خود بنده حی و حاضر اعلام میدارم ، در این عملیات و در این تاریخ حضور داشتم تا ، دشمن را در خود سردر گم کنیم و فریب دهیم.
دوستان و عزیزانی که در این عملیاتها حضور داشتند ، می‌توانند این سخنان را تایید کنند ، با این حال برای افرادی که به دنبال یک مرجع موثق هستند ، می‌توانند در خود سایت "ویکی پدیا" ، (دانشنامهٔ آزاد اینترنتی جهانی ، غیر حکومتی و مستقل) ، عملیات خیبر را سرچ کنند ، تا نتایج عملیات خیبر و فتح جزیره مجنون را آنهم دراین تاریخ اشاره شده ، مشاهده کنند و با جنگ روانی رسانه ای بی بی سی فارسی ، به استناد یک فایل صوتی درحدود ۳۹ سال پیش و سخن افرادی که یا شهید شده اند یا در قید حیات نبوده و یا الان مسئولیتی دیگری ندارند ، این شبکه قصد دارد بگوید با بی تدبیری فرماندهان جوان سپاه ، ایثارگران و شهدا برای هیچ به بیراهه رفتند و این جنگ هیچ حاصلی نداشته ، که هیچ وجه صحت ندارد.
حال با گذشت 36 سال از پایان جنگ تحمیلی ، اعلام می داریم که این موضوعات به هیچ وجه صحت ندارد تا قابل استناد باشد ، جانبازان و آزادگان و ایثارگران ، راویان زنده و ناطق مقطع دفاع مقدس می باشند ، که می توانند برای نسل جدید تمام رویدادهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را شفاف بیان کنند و اگر نبود این حماسه ، دیگر ایرانی مستقل وجود نداشت و با یک نام عربی ، یک مستعمره از کشور عراق محسوب شده ، ضمن اینکه تاریخ را فاتحان می سازند و ما فاتح ۸ سال دفاع مقدس بوده و هستیم ، به این تاریخ تا ابد افتخار کرده و به خود می بالیم ، که یکی از استثنائی ترین جنگهای کلاسیک صده را رقم زدیم و هیچ یاوه گوئی نمی تواند ، این واقعیت را تحریف یا مخدوش کند ، تاریخ گواه حقانیت مشروع ماست ...!!!
سلام کاش جناب پاکدل نسبت به برقراری (کمک م ع ی ش)جانبازان بیکارهم اقدام بفرمائید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi