شناسه خبر : 95970
سه شنبه 15 آذر 1401 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرکت راه آهن پاسخ دهد

چه کسی مسئول این نامردمی در حق جانبازان و معلولین است؟!

یکی از اقدامات پسندیده فراهم نمودن امکان استفاده از پارکینگ وی آی پی ایستگاه راه آهن تهران برای جانبازان حرکتی و معلولین بود و این اقدام موجب شده بود تا جانبازان و معلولین بدون دغدغه و فارغ از مشکلاتی که در مسیر سفرهای ریلی برایشان وجود دارد...

فاش نیوز - در شرایطی که روز به روز مشکل ترافیکی و حمل و نقل شهری پیچیدگی بیشتری پیدا می کند و در شرایطی که جانبازان حرکتی و معلولین و جانبازان برای تردد و امور مربوط به حمل نقل با مشکلاتی بیشتری از سایرین روبرو هستند و همچنین در حالی که در فضای قانون‌گرایی سازمان‌ها مصادف با ۱۲ آذر، روز جهانی معلولین قرار داریم، با خبر شدیم استفاده از پارکینگ راه آهن تهران برای معلولین و جانبازان حرکتی ممنوع شده است!

این ممنوعیت ناشی از تغییر و جابجایی مدیر مسافری ایستگاه راه آهن تهران است و این تصمیم نشان دهنده آن است که موضوعات و تصمیم گیری های اداری بیش از آن که تابع قوانین باشد، تابع سلایق شخصی افراد و مسئولین و قائم بر اشخاص است.

در زمان آقای مهندس منادی که از مدیران متعهد، مخلص، ارزشی و دلسوز بود، فعالیت‌های چشمگیر و کارهای بزرگی برای دسترسی معلولین و جانبازان حرکتی در ایستگاه تهران صورت گرفت. یکی از اقدامات پسندیده ایشان فراهم نمودن امکان استفاده از پارکینگ وی آی پی ایستگاه راه آهن تهران برای جانبازان حرکتی و معلولین بود و این اقدام موجب شده بود تا جانبازان و معلولین بدون دغدغه و فارغ از مشکلاتی که در مسیر سفرهای ریلی برایشان وجود دارد، از نعمت سفرهای ریلی استفاده کنند. لیکن با خبر شدیم که با تغییر مدیریت استفاده از این امکان برای عزیزان جانباز و معلول ممنوع شده و اخیرا از پارک خودرو تعدادی از معلولین در این پارکینگ ممانعت به عمل آمده است.

چندی پیش گزارشی از امکانات فراهم شده و مناسب‌سازی ایستگاه راه آهن تهران در دوره تصدی جناب آقای مهندس منادی که موجب کاستن دغدغه های معلولین و جانبازان بوده است، از طرف کمیته مناسب سازی شبکه ملی ایثارگران منتشر گردید و انتظار می رفت سایر سازمان ها و ارگان ها از ایشان به عنوان مدیری جهادی الگو بگیرند. لیکن متاسفانه دیده می شود که نه تنها سایر سازمان ها به این اقدام بشردوستانه تأسی نکردند، بلکه در خود ایستگاه راه آهن نیز به طور کلی این سنت حسنه برچیده شد.

اما بیم آن می رود که ممنوعیت‌ها به همین مقدار بسنده نشود و برای جانبازان و معلولین از سوی مدیران بی‌تدبیر، غیرارزشی و نا آگاه ممنوعیت‌های بیشتری گذاشته شود. کمیته مناسب سازی شبکه ملی ایثارگران به مسئولین ایستگاه راه آهن تهران و سایر دستگاه هایی که در انجام وظیفه قانونی خود در زمینه مناسب سازی تعلل و کوتاهی می کنند هشدار می دهد، در رفتار خلاف قانون و غیر انسانی خود تجدیدنظر کنند.

اینستاگرام
کی میخاد یامیتونه جلوی مهندس بی تدبیر رابگیردجناب قاضی زاده فکرکنم بابااین اقااین کاره نیست امروز توی دانشگاه یه طوری بادانشجو برخورد کردکه من جانباز اصلا خوشم نیامد این اقانمیتونه مردم قانع کنه باید بره دنبال شغل خودش یعنی طبابت کی شده ازجانبازان دفاع کنه هیچ وقت میگه جانبازان زیاده خواه هستنداقای قاضی زاده این روزا خیلی زود میگذره یابه قول معروف خیلی زود دیرمیشه برادرعزیز یه کاری بکن خودرو مونده بیمه مونده درمان مونده اشتغال مونده بیمه تکمیلی مونده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi