شناسه خبر : 95977
سه شنبه 15 آذر 1401 , 14:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مه فشاند نور و سگ عوعو کند!

با چه مجوزی به خود اجازه می دهند که با نقاب حجاب به مقدسات عقاید و اندیشه های مردم ایران توهین و بی احترامی کنند و از هرگونه تهمت و دورغ ابایی ندارند...

فاش نیوز - هنر رهبری شکستن قدرت‌های بزرگ، تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین است. هیچ انقلابی بدون بزرگ مردی که آن را رهبری می کند پایدار نمی ماند. ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که با خون خود کاخ شیاطین 2500 ساله را در هم کوبیدیم و به فرمان امام راحل خود، رخوت و سستی قرون را کنار زدیم. ما به عشق تحقق آرمان های امام راحل زنده ایم. اگر کشوری می خواهد قدرتمند باشد باید برند و شخصیت قدرت را داشته باشد. ایران کشوری‌ست که می توان به آن اعتماد کرد و از کشورهای همسایه خود بسیار برتر است.
چگونه یک ایرانی در این زمانه به رهبر خود، مقام معطم رهبری (مدظله العالی) مباهات نکند، حال آنکه وسعت این مکتب الهی شرق و غرب عالم را زیر پرچم حقانیت خود گرد آورده است.
بعضی آدم ها در نوجوانی می میرند؛ ولی در هفتاد یا هشتاد سالگی دفن می شوند. واقعا جای سؤال دارد که برخی از افراطیون نادان مغرض چندی پیش با آشوب و ترور چقدر به ساحت امام راحل و رهبری و نهادهای عالی کشور حمله کردند. آنها با چه مجوزی به خود اجازه می دهند که با نقاب حجاب به مقدسات عقاید و اندیشه های مردم ایران توهین و بی احترامی کنند و از هرگونه تهمت و دورغ ابایی ندارند. آنها حتی گاهی گام را فراتر از آن برداشته و به تخریب شخصیت های مورد احترام مردم و مقدس ترین مکان ها می پردازند و دل میلیون ها انسان آزاده و مؤمن را جریحه دار می سازند. رفتار زشت و ضد انسانی آنان جز لطمه وارد کردن بر پیکر امت اسلام، چیز دیگری را برای آنان به ارمغان نمی آورد. پس باید با قدرت مهارشان کرد.


ای امام راحل بزرگوار (ره)، ای سرچشمه ناب ‏ترین نگاه شیعه، در روزگار فقر تفکر بر کرسی ‏های معرفت نشستید تا پیام اصیل شیعه را به گوش ما مردم مسلمانان ایران برسانید، باعث شدید که شاگردان پر از نبوغ مکتبتان شعاع پر از فروغ آموزه‏ های شما را تکثیر کنند و سال هاست که شاهد این شعاع پرفروغ تکثیر هستیم. بزرگی از آن خداست و سپاس او را که مردانی بزرگ را بر رهبری ما گمارده است.
روحانی اهل مبارزه با فساد نبود و برداشت مردم اکنون این است که او خودِ فساد و ریشه‌ فساد و منشاء فساد بود. او حتی نمی دانست که توانگری گمراهان همانا موجب توانا شدنشان در انجام گناهان بیشتر است.
قدر یک روز عمرِ مسئولین به کوتاهی یا بلندی آن نیست. یک روز مسئولیت در بندگی خدا اگر در خدمت به مردم بگذرد، از هزار سال عمر در مسئولیت بی ثمر بهتر است. هر دولتی جدا از هر سلیقه ای که دارد تکلیفی دارد که باید خدمت به مردم را فقط در راه اهداف انقلاب به جلو ببرد و چه پیروز بشود یا نشود مُکلف است مقابل ظلمی که به انقلاب و مردم می کنند بایستد؛ چرا که انقلاب برای برداشتن ظلم آمده، نه قبول ظلم. این سنت و قانون انقلاب است و هر دولتی که با قانون انقلاب زندگی نکند طبق همان قانون، منفور مردم خواهد شد و هر کسی که منفور مردم شود منفور خدا هم خواهد شد. همچون دولت اصلاحات و سازندگی و اعتدال که خود عبرت دیگران شدند.

 

|  داریوش (احمدرضا) بهمنیار

اینستاگرام
دو صفحه صغرا کبرا برای همان جمله آخر نبود که خط تفرقه را ادامه میدهد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi