شناسه خبر : 95995
چهارشنبه 16 آذر 1401 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملاقات عمومیِ ۱۰ ساعتۀ مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی با ایثارگران

ملاقات عمومیِ 10 ساعتۀ مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی با ایثارگران

ملاقات عمومیِ 10 ساعتۀ مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی با ایثارگران
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ادامه دیدارهای مردمیِ روزهای سه شنبه، حدود 10 ساعت با مراجعان و از جمله ایثارگران معظم، دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش «ایثار»، جابر ابوالفتح زاده با همراهی جمعی از معاونان و مدیران اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، شنونده و پیگیر دیدگاه ‌ها، مطالبات و درخواست‌ های بیش از 60 نفر از شهروندان و جامعه ایثارگری از اقصی نقاط آذربایجان شرقی بود.
در این ملاقات که از ساعت 9 صبح امروز در محل میز خدمت ستاد استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی شروع شد و ساعت 20 به اتمام رسید، مراجعان در دیداری صمیمی به طرح دغدغه ‌ها و مطالبات خویش پرداخته و برای رفع آنها تقاضای گره‌گشایی کردند. مدیرکل بنیاد استان نیز با حوصله تک تک درخواست ها را استماع و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مطرح شده را صادر کرد.
ابوالفتح زاده در طول این دیدار عمومی تنها 20 دقیقه برای ادای فریضۀ نماز ظهر و عصر، 40 دقیقه برای شرکت در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحلۀ استانی مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر و 20 دقیقه جهت ادای فریضۀ نماز مغرب و عشاء، محل میز خدمت را ترک کرد که با این حساب حدود 10 ساعت به گفت‌وگو با مراجعان گذشت.
دیدارهای مردمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به صورت دوره‌ای و رو در رو، روزهای سه شنبۀ هر هفته در محل میز خدمت این اداره کل برگزار می‌شود
منبع: خبر گزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi