شناسه خبر : 96107
یکشنبه 20 آذر 1401 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «رخ‌بخش» تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «رخ‌بخش» روز گذشته با حضور پرشور مردم ولایتمدار شیراز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز به سمت دارالرحمة تشییع و به خاک سپرده شد.

 

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «اباذر رخ بخش» در شیرازمردم مؤمن و خداجوی سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) در ایران اسلامی، روز گذشته (جمعه) پس از اقامه نماز جمعه، پیکر مطهر یکی از جوانان غیور و مدافع امنیت را در این شهر تا منزلگاه ابدی بدرقه کردند.

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «اباذر رخ بخش» در حالی بر روی دست‌های مردم ولایتمدار شیراز تشییع شد که امت خداجو با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آشوبگر و هیهات من‌ الذله» خواستار برخورد دستگاه قضایی با خاطیان و آشوبگران شدند.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به سمت دارالرحمه شیراز تشییع و در گلزار مطهر شهدا به خاک سپرده شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi