شناسه خبر : 96148
دوشنبه 21 آذر 1401 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشت سال دفاع‌مقدس پر از افتخار، رشادت و ایثار است

هشت سال دفاع‌مقدس پر از افتخار، رشادت و ایثار است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ما نیازمند دفاع مقدس و شهدا هستیم و هشت سال دفاع مقدس پر از افتخار، رشادت و ایثار است، گفت: تکریم فرزندان شهدا و ایثارگران، تکریم ایثار و مقاومت و تمام خوبی‌هایی است که خداوند خلق کرده است.


 ابوالفضل نوفرستی در آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدای شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی که در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی، ورزشی ایثار برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات متعدد در خور شأن شهدا و ایثارگران، گفت: ما به شدت به جلساتی با عنوان شهدا و یادواره‌های شهدا و آیین‌های گرامیداشت شهدا نیازمند هستیم.


وی با تأکید بر اینکه ما نیازمند دفاع مقدس و شهدا هستیم و هشت سال دفاع مقدس پر از افتخار، رشادت و ایثار است، بیان داشت: تکریم فرزندان شهدا و ایثارگران، تکریم ایثار و مقاومت و تمام خوبی‌هایی است که خداوند خلق کرده است.


وی با بیان اینکه همیشه حرکت به سمت قله توأم با مشکلات و سختی‌هایی بوده است، افزود: اکنون این مشکلات در حرکت مردم ایران شکل گرفته است و مهم این است که در مواجهه با این مشکلات چگونه عمل کنیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی به اتفاقات اخیر در کشور و حضور دشمن با تمام توان برای رسیدن به اهدافش اشاره کرد و گفت: امروزه شاهد تشدید دشمنی دشمنان علیه نظام و انقلاب هستیم لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است.


نوفرستی با اشاره به رویکرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم، با اشاره به رشد 21 برابری تسهیلات اشتغالزایی قرض‌الحسنه ایثارگران در دولت سیزدهم از جامعه ایثارگران شهرستان خواست تا با ارائه طرح از این تسهیلات استفاده کنند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار را نیاز جدی جامعه امروز دانست و تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در تمام بخش‌ها در راستای مرتفع کردن مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشکیل شده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi