شناسه خبر : 96172
سه شنبه 22 آذر 1401 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در اهواز برگزار شد

آیین استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور فرماندهان نظامی و مدیران دستگاه ها و شرکت‌هایی که میزبان این شهدا خواهند بود در فرودگاه بین‌المللی شهید «قاسم سلیمانی» اهواز برگزار شد.

 

آئین استقبال از پیکر مطهر 7 شهید گمنام در اهواز برگزار شد آئین استقبال از پیکر مطهر 7 شهید گمنام امروز با حضور امیر سرتیپ «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب، «عبدالرضا سیفی» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران دستگاه ها و شرکت هایی که میزبان این شهدا خواهند بود در فرودگاه بین المللی شهید «قاسم سلیمانی» اهواز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در آئین استقبال از شهدا در فرودگاه بین المللی اهواز اظهار داشت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و همزمان با سراسر کشور پیکر مطهر این شهدا در چند نقطه از استان تشییع و خاکسپاری شوند.

وی افزود: پیکر‌های مطهر این شهدا مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال 67 است که توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به اینکه جلسات مختلفی با متولیان میزبانی از شهدا در استان برگزار شده، گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر این شهدا در 6 دی‌ همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در چند نقطه از استان برگزار می شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi