شناسه خبر : 96180
سه شنبه 22 آذر 1401 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت ۱۷ هزار دیدار با ایثارگران در سامانه سجایای بنیاد شهید

رضایی از ثبت بیش‌از ۱۷ هزار دیدار در هشت ماه‌ی نخست امسال با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: اجرای طرح سپاس در ۱۵ شهرستان استان تهران با جدیت دنبال و انطباق آن با برنامه عملیاتی به صورت هفتگی از طریق سامانه سجایا رصد می‌شود.

 

ثبت ۱۷ هزار دیدار با ایثارگران در سامانه سجایای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران«عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست ساماندهی و هماهنگی اجرای طرح سپاس که با حضور روسای ادارات بنیاد شهرستان‌های تابعه برگزار شد، با تاکید بر اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان اظهار داشت: در هشت ماهه‌ی نخست امسال بیش‌از ۱۷ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان‌های استان تهران انجام شد و با توجه به برنامه عملیاتی در موضوع طرح سپاس، شهرستان‌های استان تهران منطبق با برنامه پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه انجام دیدار با ایثارگران و ثبت در سامانه سجایا به‌صورت هفتگی رصد می‌شود تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نیز اثراتی که دیدار‌های حضوری با ایثارگران عزیز دارد، اجرای طرح سپاس با حمایت و مشارکت سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر دنبال شود و به روسای ادارات بنیاد در شهرستان‌ها نیز تاکید شد تا بر اجرای صحیح و مداوم طرح سپاس اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران ارتباط دوسویه و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را سبب افزایش سطح رضایت‌مندی ایثارگران برشمرد و بر اجرای تعامل سازنده بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدا و جانبازان تاکید کرد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر شهرستان‌های استان تهران بیش از ۳۲ هزارپرونده ایثارگری دارد و همچنین به بیش از ۱۲ هزار ایثارگر که پرونده ایثارگری آن‌ها در سایر استان‌هاست، ولی ساکن شهرستان‌های استان تهران هستند خدمت ارائه می‌کند و این حجم از پرونده ایثارگری نیازمند نگاه ویژه و حمایت سایر دستگاه‌ها در حمایت از برنامه‌های بنیاد است.

رضایی در پایان رویکرد تحول‌محور و مبتی با نیاز روز ایثارگران را در ارائه خدمت و کسب رضایت‌مندی ایثارگران به‌عنوان یک اصل مهم دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس ما از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه نشر ارزش‌های شهدا و جانبازان برخوردار است و اگر سیاست تبیین و نشر حماسه شهدا با باز تعریفی نو و مبتنی بر نیاز امروز نسل نوجوان و جوان کشور ارائه شود، مورد استقبال مخاطب قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش در این نشست روسای ادارات بنیاد شهرستان‌های استان تهران به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های موجود در راستای ارائه خدمت به ایثارگران را بیان کردند.

این دومین دور نشست عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با روسای ادارات بنیاد در طول یک‌ماهه گذشته است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi