شناسه خبر : 96198
سه شنبه 22 آذر 1401 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام چهار هزار نفر از جامعه ایثارگری به عتبات عالیات

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، از آغاز فصلی جدید برای گسترش خدمات رسانی مطلوب به خانواده ایثارگران در سفر به عتبات عالیات خبر داد.

اعزام

این تفاهم‌نامه در راستای اجرای دستور قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اعتاب مقدسه عراق بین سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و بانک دی به امضا رسید.

حجت الاسلام میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، با اشاره به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به خانواده ایثارگران گفت: امیدواریم امضای تفاهم‌نامه قدمی مؤثر برای خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر باشد و فصل تازه‌ای از همکاری‌های متقابل میان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران با رویکرد توسعه دامنه خدمات‌رسانی مطلوب در زمینه سفر به عتبات عالیات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi