شناسه خبر : 96202
چهارشنبه 23 آذر 1401 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «واعظ قراملکی» آسمانی شد

مادر شهیدان والامقام «محمد و مسعود واعظ قراملکی» در تبریز دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
 
مادر شهیدان والامقام «واعظ» آسمانی شد
به گزارش «ایثار»، بانو حاجیه «منصوره صراف اوغلی» مادر شهیدان گرانقدر «محمد و مسعود واعظ قراملکی» از شهدای دفاع مقدس تبریز، در سن ۹۲ سالگی به دلیل کهولت سن، پس از سال‌ها انتظار به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر آن مرحومه فردا، چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ در آرامستان بهرام خیز قراملک تبریز تشییع و در قطعه والدین معظم شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم شام غریبان آن مرحومه نیز بعد از نماز مغرب و عشای فردا چهارشنبه در مسجد امام حسین (ع) قراملک برگزار می‌شود.
محمد واعظ قراملکی، نهم شهریور ۱۳۳۶ در تبریز به دنیا آمد. او که در حین تحصیل در دانشگاه تربیت معلم به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافته بود، بیست و سوم فروردین ۱۳۶۲ در شرهانی توسط نیرو‌های رژیم بعث عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مسعود واعظ قراملکی نیز متولد یکم بهمن ۱۳۴۵ در تبریز بود. او هم در حین تحصیل در سال آخر مدرسه به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و نهایتاً پنجم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار مطهر هر دو شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi